Modna kuća Balenciaga je godinama postavljala poseban oblik komunikacije sa svojom publikom. Ipak, mnogi se pitaju hoće li se izvući iz krize koja ju je pokosila prije nekoliko dana kada je u novoj kampanji prikazala nekoliko reklamnih fotografija koje djecu prikazuju u posve neprimjerenom kontekstu.
Naime, riječ je o kampanji ‘Objects’ u kojoj je talijanski fotograf Gabriele Galimberti snimio djecu modele dok poziraju s modnim dodacima brenda te plišanim medvjedićima odjevenim u mrežaste majice i kožno remenje, simbole BDSM fetiša, piše Story.
Da bi situacija bila još bizarnija, uz neprimjerene fotografije djece, na jednoj od fotografija vidi se i dokument iz presude Vrhovnog suda SAD-a iz 2008. godine kojom se promicanje ili reklamiranje dječje pornografije potvrđuje kao savezni zločin koji nije zaštićen slobodom govora.
Ubrzo su društvene mreže postale preplavljene kritikama i zgražanjem javnosti nad novim potezom modne kuće što je dovelo do uklanjanja čitave kampanje 23. studenog.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu