Sponzoriranje sporta utječe na moć brenda

Autor: Marta Duić , 24. siječanj 2019. u 22:00
Reno Budić i Maja Blažević iz Crowea Hrvatska, Foto: Sandra Šimunović / Pixsell

Crowe Hrvatska vodio operacije pokroviteljstva finala Davis Cupa u kojem je Hrvatska svladala Francusku.

Na finalu Davis Cupa krajem prošle godine u Francuskoj sponzor je bila jedna od vodećih revizorsko – konzultantskih mreža Crowe. Kako kaže Maja Blažević, voditeljica marketinga u Crowe Hrvatska, ovo je prvi put da se globalno sponzorirao vodeći svjetski sportski događaj, jer su dotad u pitanju bile lokalne promocije. Priča ovog sponzorstva ima poseban ton jer je krenula iz Hrvatske zahvaljujući Reni Budiću, managing partneru koji je inicirao i dogovorio sponzorstvo direktno s Međunarodnom teniskom federacijom (ITF).

Partnerstvo je dogovoreno na globalnom nivou, a zajedno su ga podržali i krovna organizacija Crowe Global, Crowe Francuska i Crowe Hrvatska.  "S obzirom na to da je tenis treći po veličini sport na svijetu i da ima vrlo prirodnu poveznicu s industrijom pružanja profesionalnih usluga kojoj i sami pripadamo, smatrali smo da je ovo iznimno uzbudljiva prilika za našu mrežu i jedan novi moment koji još na ovaj način nije bio pokriven. 

Sva tri dana turnira bila su izrazito uzbudljiva, a kao šlag na kraju došla je uvjerljiva pobjeda naše ekipe. Sponzoriranje sportskih događaja može postići efikasnije komunikacijske ciljeve od ostalih marketinških alata jer utječe na publiku u relaksiranom i dobrom raspoloženju, a raspoloženje cijele zemlje nakon pobjede naših tenisača je bilo sjajno", objašnjava Blažević. 

Partnerstvo u kojem svi pobjeđuju
Kako tvrdi, sama realizacija nije dugo trajala, prvenstveno zbog dobre pripreme te dugogodišnjih stvaranja i održavanja poslovnih kontakata. Ističe kako je bilo potrebno s različitih stajališta razgovarati s ključnim ljudima svih uključenih strana te svakome od njih ukazati na win-win aspekt ovoga partnerstva. 

"Ovo je bilo nešto novo i drugačije za našu mrežu i ponosni smo što smo baš mi iz Hrvatske uvjerili svoje partnere i time utjecali da se napravi taj iskorak te podignuli ljestvicu za buduće slične aktivnosti.  Također, iznimno nas veseli entuzijazam naših zemalja članica koje su i pojedinačno osjetile benefite ovoga događaja i sve nam pružile veliku podršku. Operativno smo ovu priču vodili mi iz hrvatskog Crowe ureda te sve koordinirali s Crowe Globalom. Bilo je uzbudljivo raditi na ovako jednom prestižnom sportskom događaju i povlačiti paralele između biznisa i sporta, a kojih je mnogo.

Kako je sponzorstvo marketinški proces koji uključuje aktivnu suradnju s organizacijom ili događajem, svakodnevno smo intenzivno surađivali s ITF-om s kojim smo rješavali sve elemente ovog partnerstva.  To su vrhunski profesionalci koji vode računa o najsitnijim detaljima i to je još jedna od poveznica s našom konzultantskom branšom. Također, za potrebe ovoga događaja kreirali smo cijeli niz marketinških materijala i aktivnosti koje su direktno utjecale na cijelu našu mrežu", kaže Blažević.

Iznimna globalna vidljivost
Blažević napominje kako su ove godine, poput svih uspješnih brendova koji se razvijaju u skladu s tržištem osvježili brend globalno pa time i u Hrvatskoj. Crowe Horwath International postao je Crowe Global, a u Hrvatskoj su ispustili Horwath iz imena i postali samo Crowe, kao i ostalih 130 zemalja članica naše mreže.  "Ova strateška odluka koja je unijela novu dinamiku u poslovanje pozitivno  je utjecala na naše predstavljanje na tržištu te na komunikaciju s klijentima i kontaktima.

Kao najveću prednost zasigurno bismo izdvojili unificirani imidž brenda diljem svijeta te promicanje jednog identiteta sa svojim vrijednostima, logom i vizualima. Upravo u duhu promjene imena brenda, ovo nam je sponzorstvo donijelo iznimnu globalnu vidljivost jer se turnir prenosio u 170 zemlja te omogućilo da budemo još snažnije prepoznati kao jedna od vodećih konzultantskih mreža na svijetu˝, zaključuje Maja Blažević.  

Komentirajte prvi

New Report

Close