Na finalu Davis Cupa krajem prošle godine u Francuskoj sponzor je bila jedna od vodećih revizorsko – konzultantskih mreža Crowe. Kako kaže Maja Blažević, voditeljica marketinga u Crowe Hrvatska, ovo je prvi put da se globalno sponzorirao vodeći svjetski sportski događaj, jer su dotad u pitanju bile lokalne promocije. Priča ovog sponzorstva ima poseban ton jer je krenula iz Hrvatske zahvaljujući Reni Budiću, managing partneru koji je inicirao i dogovorio sponzorstvo direktno s Međunarodnom teniskom federacijom (ITF).
Partnerstvo je dogovoreno na globalnom nivou, a zajedno su ga podržali i krovna organizacija Crowe Global, Crowe Francuska i Crowe Hrvatska. "S obzirom na to da je tenis treći po veličini sport na svijetu i da ima vrlo prirodnu poveznicu s industrijom pružanja profesionalnih usluga kojoj i sami pripadamo, smatrali smo da je ovo iznimno uzbudljiva prilika za našu mrežu i jedan novi moment koji još na ovaj način nije bio pokriven.
Sva tri dana turnira bila su izrazito uzbudljiva, a kao šlag na kraju došla je uvjerljiva pobjeda naše ekipe. Sponzoriranje sportskih događaja može postići efikasnije komunikacijske ciljeve od ostalih marketinških alata jer utječe na publiku u relaksiranom i dobrom raspoloženju, a raspoloženje cijele zemlje nakon pobjede naših tenisača je bilo sjajno", objašnjava Blažević.
Partnerstvo u kojem svi pobjeđuju
Kako tvrdi, sama realizacija nije dugo trajala, prvenstveno zbog dobre pripreme te dugogodišnjih stvaranja i održavanja poslovnih kontakata. Ističe kako je bilo potrebno s različitih stajališta razgovarati s ključnim ljudima svih uključenih strana te svakome od njih ukazati na win-win aspekt ovoga partnerstva.
"Ovo je bilo nešto novo i drugačije za našu mrežu i ponosni smo što smo baš mi iz Hrvatske uvjerili svoje partnere i time utjecali da se napravi taj iskorak te podignuli ljestvicu za buduće slične aktivnosti. Također, iznimno nas veseli entuzijazam naših zemalja članica koje su i pojedinačno osjetile benefite ovoga događaja i sve nam pružile veliku podršku. Operativno smo ovu priču vodili mi iz hrvatskog Crowe ureda te sve koordinirali s Crowe Globalom. Bilo je uzbudljivo raditi na ovako jednom prestižnom sportskom događaju i povlačiti paralele između biznisa i sporta, a kojih je mnogo.
Kako je sponzorstvo marketinški proces koji uključuje aktivnu suradnju s organizacijom ili događajem, svakodnevno smo intenzivno surađivali s ITF-om s kojim smo rješavali sve elemente ovog partnerstva. To su vrhunski profesionalci koji vode računa o najsitnijim detaljima i to je još jedna od poveznica s našom konzultantskom branšom. Također, za potrebe ovoga događaja kreirali smo cijeli niz marketinških materijala i aktivnosti koje su direktno utjecale na cijelu našu mrežu", kaže Blažević.
Iznimna globalna vidljivost
Blažević napominje kako su ove godine, poput svih uspješnih brendova koji se razvijaju u skladu s tržištem osvježili brend globalno pa time i u Hrvatskoj. Crowe Horwath International postao je Crowe Global, a u Hrvatskoj su ispustili Horwath iz imena i postali samo Crowe, kao i ostalih 130 zemalja članica naše mreže. "Ova strateška odluka koja je unijela novu dinamiku u poslovanje pozitivno je utjecala na naše predstavljanje na tržištu te na komunikaciju s klijentima i kontaktima.
Kao najveću prednost zasigurno bismo izdvojili unificirani imidž brenda diljem svijeta te promicanje jednog identiteta sa svojim vrijednostima, logom i vizualima. Upravo u duhu promjene imena brenda, ovo nam je sponzorstvo donijelo iznimnu globalnu vidljivost jer se turnir prenosio u 170 zemlja te omogućilo da budemo još snažnije prepoznati kao jedna od vodećih konzultantskih mreža na svijetu˝, zaključuje Maja Blažević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu