Obitelj Chiavalon iz Vodnjana u Istri, jedan od najnagrađivanijih proizvođača ekstra djevičanskih maslinovih ulja u Hrvatskoj, zahvaljujući suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey ima novi dizajn pakiranja ulja.
"Mi stvaramo u Istri, na ideji sljubljivanja starih običaja, suvremene tehnologije i umjetnosti kao vizije za budućnost", kaže Tedi Chiavalon i ističe kako je stoga idealan smjer izgleda ambalaže bio spoj specifičnog povijesnog naslijeđa i umjetnosti koja prožima Istru na svakom koraku. S obzirom na svjetski ugled koji su do sada postigli, obitelj Chiavalon odlučila je svojim brendom promovirati Istru pa su nedavno lansirali posebno poklon izdanje zanimljivog suvenirskog formata.
Cvetković
Vodnjan je postao specifičan po vibrantnoj sceni i muralima koji krase kuće pa je to bila inspiracija za oblikovanje. Ilustracije na ambalaži simboliziraju i film i glazbu.
Svaka je boca postala minijaturna tradicionalna istarska kuća s ilustracijama inspiriranima umjetnošću.
"Vodnjan je posljednjih godina postao specifičan po vibrantnoj umjetničkoj sceni i muralima koji krase njegove kuće pa je to bila inspiracija za oblikovanje, a ilustracije na ambalaži, osim murala, simboliziraju i film i glazbu kao umjetnosti po kojima je Istra poznata", kaže Nebojša Cvetković, art direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey koja je i ovaj put zaslužna za ideju, dok je za produkt dizajn bila zadužena Sanja Rotter.
13. mjesto
od 25 najboljih u svijetu drži ulje Ex Albis
Chiavaloni se nadaju da će novim pakiranjem pomoći širenju priče o Vodnjanu i Istri diljem svijeta, a uz to ova bi pakiranja mogla postati i novi istarski suvenir. Kako piše Večernji list, Chiavaloni su ovog tjedna u New Yorku predstavili ulje Ex Albis, maslinovo ulje koje je uvršteno na 13. mjesto top liste 25 ekstra djevičanskih maslinovih ulja na svijetu iz ekološkog uzgoja, a upisano je i među 15 najboljih svjetskih ulja u najpoznatiju maslinarsku publikaciju Flos Olei.
U pitanju je kupaža od pet sorti maslina, a kako tvrdi Sandi Chiavalon za tim uljem vlada velika potražnja, pogotovo u Japanu i Tajvanu, gdje ih zbog kvalitete hvale vrhunski chefovi. Tijekom predstavljanja u New Yorku Sandi Chiavalon je održao dvije degustacije, jednu u prestižnom hotelu Ritz-Carlton u čijoj će ponudi biti njihovo ulje te na večeri za četrdesetak probranih gostiju u restoranu Oro.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu