Proximity, agencija za integrirani digitalni marketing i Pleon, agencija za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment, odlučile su se spojiti u jednu. Tako će Marina Čulić Fischer, direktorica Pleona, postati članica Uprave agencije Proximity, a vodit će je zajedno s dosadašnjim članovima menadžmenta, Vedranom Gulinom i Domagojem Davidovićem.
"Naša odluka odražava aktualni razvoj u komunikacijskim trendovima i potrebama naših klijenata. Odnosi s javnošću odavno su prerasli odnose s tradicionalnim medijima. Proximity ekspertiza na društvenim mrežama i digitalnim platformama kao što su Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Foursquare, Tumblr, Instagram ili Pinterest nam otvara neke sasvim nove mogućnosti komuniciranja s ciljanim javnostima. Osim toga, veličina je važna, a nova operacija pod zajedničkim nazivom Proximity Zagreb u 2013. bi trebala premašiti prihod od 10 milijuna kuna", poručila je Čulić Fischer, a tim spajanjem Proximity Zagreb postaje najveća full service digitalna agencija na tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu