Spajanjem agencija do 10 milijuna kuna prihoda

Autor: Majda Žujo , 04. prosinac 2012. u 21:59
Ovim spajanjem Proximity Zagreb postaje najveća full service digitalna agencija na tržištu

Ovim spajanjem Proximity Zagreb postaje najveća full service digitalna agencija na tržištu.

Proximity, agencija za integrirani digitalni marketing i Pleon, agencija za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment, odlučile su se spojiti u jednu. Tako će Marina Čulić Fischer, direktorica Pleona, postati članica Uprave agencije Proximity, a vodit će je zajedno s dosadašnjim članovima menadžmenta, Vedranom Gulinom i Domagojem Davidovićem. 

"Naša odluka odražava aktualni razvoj u komunikacijskim trendovima i potrebama naših klijenata. Odnosi s javnošću odavno su prerasli odnose s tradicionalnim medijima. Proximity ekspertiza na društvenim mrežama i digitalnim platformama kao što su Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Foursquare, Tumblr, Instagram ili Pinterest nam otvara neke sasvim nove mogućnosti komuniciranja s ciljanim javnostima. Osim toga, veličina je važna, a nova operacija pod zajedničkim nazivom Proximity Zagreb u 2013. bi trebala premašiti prihod od 10 milijuna kuna", poručila je Čulić Fischer, a tim spajanjem Proximity Zagreb postaje najveća full service digitalna agencija na tržištu.  

Komentirajte prvi

New Report

Close