Spajanje Greya i agencije Entourage Ide Pandur

Autor: Poslovni dnevnik , 19. prosinac 2013. u 21:59
Ida Pandur

Grey Entourage novi je digitalni joint venture u Hrvatskoj.

Grey Entourage novi je digitalni joint venture u Hrvatskoj. Greyu se od prosinca pridružila i agencija Entourage koju je osnovala Ida Pandur, a s ciljem značajnog iskoraka u područje digitala i otvaranja novih projekata i tržišta pri čemu će fokus biti na kombinaciji smart big data do kojih je danas više nego ikad moguće lako doći – online i offline. Povodom joint venture potezu Ida Pandur je rekla: “Grey je svojevrsna marketinška meka, globalna agencija iz New Yorka sa visokim standardima, jakom reputacijom i modernim pristupom koji je rezultirao time da je proglašen agencijom godine. Kada su mi ponudili suradnju, navodeći koje bi stvari htjeli unaprijediti kako priča bila još jača, vidjela sam izvrstan potencijal u kreiranju zajedničke priče. Grey razumije savršeno offline marketing i sve aspekte poslovanja, ali razumije isto tako i koliko je bitan digital koji je pak moje područje. Spajanjem te dvije strane shvatili smo da možemo ponuditi kompletnu 360 priču marketinga, ali i razvoja poslovanja kombinacijom svih aktivnosti te donijeti klijentima u Hrvatskoj, ali i izvan dodanu vrijednost za njihov novac”, rekla je Pandur.

Komentirajte prvi

New Report

Close