Hrvatski beauty brend Noelle uzburkao je industriju ljepote predvodeći revoluciju koja slavi izvorne vrijednosti čovjeka, mijenja pogled na svijet i potiče individualnost. Svojim kampanjama koje slave autentičnost, Noelle je postavio novi standard u beauty industriji, potičući ljude da budu svoji, drugačiji i autentični. Marijeta Duvnjak, vizionarka koja stoji iza cijele priče, otkrila nam što ju inspirira te kako je nastao pokret vrijednosti koji svakodnevno žive.
Autentična ljepota kao misija
Sve je počelo prije pet godina, kada je Marijeta Duvnjak, uspješna poduzetnica i osnivačica brenda Noelle, odlučila osmisliti nešto drugačije i revolucionarno na beauty sceni. Njena vizija svijeta, s dobrotom kao temeljnom vrijednosti, očitovala se kroz ljepotu i umjetnost u primjeni dekorativne kozmetike. Od samih početaka, Noelle je promovirao ideju kako je ljepota, prije svega osjećaj, doživljaj i manifestacija onoga što nosimo u sebi. Ona nije samo površinska ljepota, već odraz unutarnjeg bića. Upravo načinom nanošenja boje na lice, Noelle svojim proizvodima želi potaknuti slobodu izražavanja i slavljenje vlastite jedinstvenosti. Svoju misiju pretočili su u kampanju Snaga je u bojama, koja je već pri prvom izlasku na tržište, izazvala ogroman interes javnosti. Na ovaj način uspjeli su potaknuti ljude da razmisle o istinskoj ljepoti, bez obzira na dob, rasu ili spol.
Pokret koji promiče istinsku ljepotu i različitost
Budući istinski živi svoje vrijednosti, Marijeta uspijeva utkati svoja uvjerenja u sve što potpisuje. Osim Noella, svoj zalog za zeleniju budućnost i bolji svijet za generacije koje dolaze prenijela je i na brend eteričnih ulja KAIAA te ilustriranju knjigu Tajni klub dobrih srca brenda Kind Kind. Njena strast prema prihvaćanju individualnosti i odbacivanju nametnutih normi ljepote pretočena je u snažne komunikacijske poruke koje neumorno šalje svijetu. Prva Noelle kampanja We love you to be yourself proslavila je pojam različitosti – pozvala je svijet da voli svoje tijelo, svoje lice, svoju osobnost i svoje nesavršenosti. Kampanja We don’t take bullying osudila je svaku vrstu zlostavljanja i osvijestila probleme nasilja u društvu. Posljednja kampanja Strength is in colors pokazala se iznimno moćnom u slavljenju hrabre, neukrotive i svoje – persone.
“U doba virtualne stvarnosti, iskrivljene percepcije svijeta i nametnutih kriterija ljepote, iznimno sam ponosna što smo uspjeli makar osvijestiti dobrobit stvarnih vrijednosti ljudske ljepote. Beauty industrija je nemilosrdna, pogotovo za mlade ljude koji se tek traže, a svijet im nameće nerealne standarde ljepote. Čovjek se lako pogubi u toj šumi beauty filtera, osjeća se neprihvaćen, drugačiji i nerijetko se zatvara u sebe. Veseli me što našim proizvodima i snažnim porukama upravo njima otvaramo nove horizonte. Dajemo im u ruke alat da slave i hrabro izražavaju svoju autentičnosti. U konačnici jedino bitno je da se osjećamo dobro u svojoj koži.” – naglasila je Marijeta Duvnjak, osnivačica Noella.
Umjetnost na licu koja slavi slobodu
Osvježavajuće je vidjeti kako Noelle odbacuje nametnute standarde ljepote. No, kampanja Snaga je u bojama otišla je i korak dalje u promicanju individualnosti i autentičnosti. Noelle je serijom umjetničkih slika potaknuo pojedince da se usude biti drugačiji, biti svoji, odbacujući društvene kalupe. Umjetnički izričaj likovne umjetnice Valentine Supanz Marinić dao je jasan prikaz potrebe za preispitivanjem onog što zaista definira ljepotu. Slike prikazuju šarenilo boja i izraza na licima različitih osoba, prikazujući time bogatstvo ljudske raznolikosti. Upravo ovakvom vrstom umjetnosti Noelle je želio poručiti svijetu kako boje koje nanosimo na svoju kožu – svoje platno, nanosimo srcem jer one nam daju slobodu biti ono što jesmo.
Vodeći se mišlju kako je svako lice umjetničko platno, umjetnica je iskoristila boje, teksture i linije za prikazivanje ljudi različitih unutarnjih osjećaja i stavova, stvarajući tako prava bezvremenska, jedinstvena i snažna umjetnička djela.
“U stvaranju figurativnih prikaza koji su oplemenjeni ekspresivnim izričajem ljudskog lica, najveća inspiracija mi je bila upravo Marijeta, sa svojim idejama, entuzijazmom i bezgraničnom kreativnošću. Ona i Noelle su jasno dali do znanja kako granice izražavanja sebe, slobodnog i neumornog uma – ne postoje. Oslikavati lica ljudi različite dobi, spola i boje kože koji slave svoje različitosti – bio je izazov kojem sam rado odgovorila. Drago mi je što su mi dala priliku da slikam ono što vidim, na način na koji ja to vidim. Vjerujem kako smo na ovaj način poslali snažnu, jaku i jasnu poruku koju Noelle živi.” – izjavila je Valentina Suspanz Marinić, umjetnica koja potpisuje vizualni identitet kampanje.
Snažan poziv na akciju
Noelleova kampanja ne samo da je pokrenula promjene u beauty industriji, već je i pružila nadahnuće za prihvaćanje individualnosti i snažan ustanak protiv nametnutih društvenih normi. Noelle nas podsjeća da je ono što nas čini različitima, upravo ono što nas čini prekrasnim. Na ovaj način Noelle šalje snažnu poruku da je biti svoj, najbolje što možemo pružiti svijetu. Bez obzira na godine, rasu ili spol, pravo izražavanje je ono što čini svakog od nas zaista lijepim. Njihova filozofija, jasno naglašena kroz važnost individualnosti i osnaživanje kreativnosti, ujedno predstavlja poziv na akciju. Cilj je potaknuti ljude da se izraze kroz boje i stvore svoje osobno remek-djelo, kako unutar sebe tako i na svojim licima. Upravo Noelle kistovi simboliziraju tu bit oslobađanja i predstavljaju alat s kojima svatko može izraziti svoju autentičnost.
“Društvo je danas spremno osuditi sve što je drugačije, a mi želimo pričati o tome da je biti svoj upravo ono što je najbolje za društvo, da je drugačije zapravo poželjno, daje ljepotu i raznolikost. Želja nam je stvoriti ljepši svijet za svakog pojedinca. Iskreno vjerujem da ovakvim malim promjenama možemo ostaviti trag i oplemeniti generacije.” – zaključila je Marijeta Duvnjak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu