Smišljanje imena djetetu naplaćuju 190.000 kuna

Autor: Poslovni.hr , 24. travanj 2016. u 12:31
Foto: Thinkstock

Da svaka ideja može postati unosan posao potvrđuje i jedna švicarska tvrtka koja ovakvo ‘brendiranje’ naplaćuje čak 190 tisuća kuna, a usluga uključuje i povijesnu analizu kako bi se utvrdilo da se ime kroz povijest nije provlačilo u negativnom kontekstu ili da ga nisu pratile bilo kakve otegotne okolnosti.

Vrhunac rada na nečijem osobnom brendiranju vjerojatno je slučaj kada za klijenta imate roditelja koji sa strepnjom iščekuje koje ste ime namijenili njegovom mališanu.

Roditelji kojima smišljanje djetetovog imena predstavlja stres ovaj problem rješavaju angažiranjem stručnjaka koji im pomažu odabrati ime koje će njihove mališane predstaviti u 'uspješnom, popularnom, kulturološki prihvatljivom' svjetlu, ali jednako tako i jamčiti da njihova 'Sara' nije jedna od sedam Sara u razredu, javlja Bloomberg.

Da svaka ideja može postati unosan posao potvrđuje i jedna švicarska tvrtka koja ovakvo 'brendiranje' naplaćuje čak 190 tisuća kuna, a usluga uključuje i povijesnu analizu kako bi se utvrdilo da se ime kroz povijest nije provlačilo u negativnom kontekstu ili da ga nisu pratile bilo kakve otegotne okolnosti. Marc Hauser, šef tvrtke, za Bloomberg je izjavio da bi njegovo vlastito ime, prema kriterijima koje njegova tvrtka primjenjuje u radu s klijentima, bilo isključeno s popisa poželjnih imena za djecu radi povezanosti s Marsom, rimskim bogom rata (iako, čini se da Hauseru u životu ide sasvim dobro unatoč imenu).

Komentirajte prvi

New Report

Close