Jedan od zapaženijih slogana na splitskim citylightovima svakako je onaj iz reklame za Hajdučko pivo: "ovoga ti nema u Zagrebu".
Uz bocu Hajdučkog piva, koje se prodaje samo u dalmatinskim trgovinama, na plakatu je i ekipa koja na Bačvicama igra picigin. Dakle, slogan je pogođen, jer je nepobitna istina da u Zagrebu – između ostalog – nema ni picigina niti Hajdučkog piva. Priča se proširila i dobila viralni nastavak, ubrzo su nepoznati autori na web postavili cijeli niz slikovitih fotografija iz dalmatinske svakodnevice, pa je tako pod egidom "ovoga ti nema u Zagrebu" objavljena i fotografija Željka Keruma s fetom pršuta nalijepljenom na oznojeno čelo.
Međutim, povećava li ta 'nogometna' reklama jaz između Splita i Zagreba, toliko vidljiv upravo na nogometnim utakmicama? Komentar smo zatražili u koprivničkoj Carlsberg pivovari, koja puni to pivo. "Hajdučko pivo spravljeno je prema pažljivo osmišljenoj recepturi imajući na umu preferencije i ukus kojim teže Dalmatinci, a koja smo saznali na temelju naših istraživanja. Riječ je o lokalnom pivskom brendu namijenjenom isključivo potrošačima u Dalmaciji, gdje se isključivo i distribuira.
Kampanja kističe ovaj lokalni karakter brenda Hajdučko te posebno naglašava činjenicu da je pivo namijenjeno i dostupno u dućanima i ugostiteljskim objektima isključivo u Dalmaciji. 'Ovoga ti nema u Zagrebu' naslanja se na tu lokalnu vrijednost brenda te mu ni u kojem slučaju nije namjera promoviranje jaza između Zagreba i Splita", odgovoreno nam je u Carlsbergu. Kažu i da su "posebno zadovoljni pozitivnim reakcijama na kvalitetu samog piva, koje smo osmislili isključivo za potrošače i sve pivoljupce u Dalmaciji. Najiskrenije se nadamo da je to početak jedne nove dalmatinske tradicije".
Akcija
Kuna za Hajduka
U reklamnoj kampanji u kompaniji su isticali da, "kako mu i ime govori, Hajdučko pivo je posebno i zbog lokalne relevantnosti za Dalmaciju gdje se hajdučko ime cijeni i povezuje s vrijednostima poput hrabrosti, snage duha i zajedništva te ljubavi prema svome kraju". Inače, pivovara i uprava HNK Hajduk u dva su navrata proveli akciju Kuna za Hajduka- od prodaje svake litre Hajdučkog piva, jedna bi kuna išla klubu. Samo između 1. srpnja i 1. rujna ove godine na taj je način skupljeno 400,000 kuna, a skupa s lanjskim utrškom splitski je klub tom akcijom dobio nešto više od milijun kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Bezvezna kampanja…nema toga ni u Splitu nego dovoze pivo iz Koprivnice .-( i jedina pivovara je zatvorena
Uključite se u raspravu