Slogan ‘ovoga ti nema u Zagrebu’ inspirirao nepoznate umjetnike

Autor: Saša Paparella (VLM) , 02. listopad 2013. u 21:28
Sa Facebook stranice Hajdučko

Carlsberg je reklamnu kampanju proširio nagradnom igrom na Facebook stranici, na kojoj autori pokazuju za što sve ih inspirira slogan ‘ovog ti nema u Zagrebu’ .

Jedan od zapaženijih slogana na splitskim citylightovima svakako je onaj iz reklame za Hajdučko pivo: "ovoga ti nema u Zagrebu".

Uz bocu Hajdučkog piva, koje se prodaje samo u dalmatinskim trgovinama, na plakatu je i ekipa koja na Bačvicama igra picigin. Dakle, slogan je  pogođen, jer je nepobitna istina da u Zagrebu – između ostalog – nema ni picigina niti Hajdučkog piva. Priča se proširila i dobila viralni nastavak, ubrzo su nepoznati autori na web postavili cijeli niz slikovitih fotografija iz dalmatinske svakodnevice, pa je tako pod egidom "ovoga ti nema u Zagrebu" objavljena  i fotografija Željka Keruma s fetom pršuta nalijepljenom na oznojeno čelo.

Međutim, povećava li ta 'nogometna' reklama jaz između Splita i Zagreba, toliko vidljiv upravo na nogometnim utakmicama? Komentar smo zatražili u koprivničkoj Carlsberg pivovari, koja puni to pivo. "Hajdučko pivo spravljeno je prema pažljivo osmišljenoj recepturi imajući na umu preferencije i ukus kojim teže Dalmatinci, a koja smo saznali na temelju naših istraživanja. Riječ je o lokalnom pivskom brendu namijenjenom isključivo potrošačima u Dalmaciji, gdje se isključivo i distribuira.

Kampanja kističe ovaj lokalni karakter brenda Hajdučko te posebno naglašava činjenicu da je pivo namijenjeno i dostupno u dućanima i ugostiteljskim objektima isključivo u Dalmaciji. 'Ovoga ti nema u Zagrebu' naslanja se na tu lokalnu vrijednost brenda te mu ni u kojem slučaju nije namjera promoviranje jaza između Zagreba i Splita", odgovoreno nam je u Carlsbergu. Kažu i da su "posebno zadovoljni pozitivnim reakcijama na kvalitetu samog piva, koje smo osmislili isključivo za potrošače i sve pivoljupce u Dalmaciji. Najiskrenije se nadamo da je to početak jedne nove dalmatinske tradicije". 

Akcija

Kuna za Hajduka

U reklamnoj kampanji u kompaniji su isticali da, "kako mu i ime govori, Hajdučko pivo je posebno i zbog lokalne relevantnosti za Dalmaciju gdje se hajdučko ime cijeni i povezuje s vrijednostima poput hrabrosti, snage duha i zajedništva te ljubavi prema svome kraju". Inače, pivovara i uprava HNK Hajduk u dva su navrata proveli akciju Kuna za Hajduka- od prodaje svake litre Hajdučkog piva, jedna bi kuna išla klubu. Samo između 1. srpnja i 1. rujna ove godine na taj je način skupljeno 400,000 kuna, a skupa s lanjskim utrškom splitski je klub tom akcijom dobio nešto više od milijun kuna.  

Komentari (1)
Pogledajte sve

Bezvezna kampanja…nema toga ni u Splitu nego dovoze pivo iz Koprivnice .-( i jedina pivovara je zatvorena

New Report

Close