Knjiga Disaster – Dijagnoza modernog biznisa proglašena je pobjednikom u kategoriji Best corporate book na svjetskom marketinškom natjecanju Content Marketing Awards 2021.
Linda Poščić Borovac i Ana Zoričić idejne začetnice, kreativke iz tvrtke Crocon iz Kastva kod Rijeke, kažu da o pisanju i izdavaštvu prije nisu znale gotovo ništa, ali znale su da žele i moraju stvoriti slikovnicu za biznismene.
“Ideja za knjigu rodila se nakon jednog u nizu neefikasnih, besmislenih, predugih poslovnih sastanaka, kada je naša direktorica Linda Poščić Borovac odlučila da će jednog dana stvoriti drugačiju vrstu poslovne knjige, svojevrsnu slikovnicu za biznismene, enciklopediju dobrog i lošeg u poslovnom svijetu kojoj će forma biti čista jednostavnost, a poanta zabava, terapija i povezivanje ono malo nenormalno-normalnih ljudi – onih kojima je još stalo do srži posla i ljudskih odnosa unutar njega.
Na knjizi smo počeli raditi 2016. nakon povratka iz New Yorka gdje smo dobili svjetsku nagradu Stevie Award za naš kreativni brend Authentic & Certified by Crocon i poruku koju njime šaljemo, a Crocon godinama živi.
Znali smo što želimo reći i kako, a na putu do konačnog produkta najizazovnije se pokazalo oformiti tim ključnih ljudi – u konačnici to su bile Linda Poščić Borovac i Ana Zoričić iz Crocona, dizajnerica Veronika Uravić Čolak i pisac Zoran Krušvar.
S obzirom na to da je stvaranje knjige bio veliki projekt izvan našeg core businessa, proces je trajao nekoliko godina i knjiga je prošla mnoge brainstorminge i promjene, sve uz velike doze smijeha, guštanja, kasnonoćnih dopisivanja, kave, čaja, čokolade, a svjetlo dana ugledala je u kasno ljeto 2020. godine”, kažu iz Crocona.
Ova je tvrtka već gotovo trideset godina prisutna u međunarodnom marine biznisu. Zastupaju više od dvadeset stranih tvrtki, neke od najstarijih i najcjenjenijih proizvođača brodskih sustava i opreme, a njihovi klijenti su najveća hrvatska brodogradilišta, kao i manja i remontna brodogradilišta te offshore i onshore industrijska postrojenja (petrokemijska industrija, automobilska industrija…).
Od prošle je godine Crocon svojim brojnim ulogama dodao i – autor i nakladnik jedne sasvim drugačije poslovne knjige.
Danas, nešto manje od godinu dana kasnije knjiga Disaster ima 400 prodanih primjeraka diljem svijeta, a može je se nabaviti na webu pmclinic ili pak na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Na natjecanje Content Marketing Awards 2021 na kojem su briljirali prijavilo se više od tisuću projekata iz svih svjetskih zemalja među kojima su i marketinške agencije i tvrtke s čitavim marketinškim mašinerijama iza sebe poput HBO-a, Spotifyja, Mayo Clinice, Ikee…
“Ovim projektom i izdavanjem knjige željeli smo doprinijeti buđenju ljudske svijesti. Naime, globalizacija i ekonomski sustav tjeraju nas i potiču da stalno širimo i granamo naš investicijski portfelj, ali nas ne uči i ne potiče da širimo empatiju.
Okruženje u kojem su ljudi etični i odgovorno izvršavaju svoje obveze nije samo časno, ugodno i opušteno jer nas lišava dijela noćnih mora, nego je u svakom smislu djelotvornije, ljepše. Ne kaže se uzalud “od dobrog čovjeka naučiš puno, od lošeg samo jedno, da ne budeš kao on”.
Nažalost, ni djecu ne učimo tome, tako da će nas ta isključiva motivacija za život i rad u vidu ekonomske prirode u koju vjeruje previše djece i roditelja koštati pravih ljudskih vrijednosti. U biti već nas košta”, poručuju iz kastavske tvrtke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu