Slavljenička godina za Timberland, naglasak na održivosti

Autor: Suzana Lepan Štefančić/VL , 07. prosinac 2023. u 22:00
Vizija Timberlanda je, naglašavaju, biti najveći i najodrživiji outdoor lifestyle brand na Zemlji/Nikola Zoko

Gotovo svi Timberland proizvodi izrađeni su, navode, s najmanje jednim ekološki osviještenim materijalom.

Pri uzgoju organskog pamuka ne koriste se pesticidi ili umjetna gnojiva, korov se ručno odstranjuje, a negativne se posljedice nametnika tradicionalno sprječavaju uz pomoć “dobrih” insekata, poput – bubamara.

“Navedenim tehnikama uzgoja organskog pamuka dobiva se materijal za izradu tekstila bez štetnih toksina koji bi mogli iritirati osjetljivu kožu. Izrada tekstila od organskog pamuka ne uključuje izbjeljivanje, bojanje, omekšavanje i korištenje raznih kemikalija koje oslabljuju sam materijal”, pojašnjava Martina Hranilović, brand menadžer Timberlanda za Hrvatsku.

U proizvodnji tekstila Timberland se, ističe ona, maksimalno okrenuo korištenju organskog pamuka.

“Organski je pamuk mekaniji, ugodniji za kožu, ima hipoalergenski učinak, ne uništava okoliš, ostavlja pet puta manje otpadnih voda od GMO uzgoja. Odjeća šivana od organskog pamuka može potrajati i do 5 puta dulje od odjevnih predmeta izrađenih od konvencionalnih materijala”, navodi Hranilović.

Organski pamuk

Pri uzgoju organskog pamuka ne koriste se pesticidi ili umjetna gnojiva, korov se ručno odstranjuje, a negativne se posljedice nametnika tradicionalno sprječavaju uz pomoć ‘dobrih’ insekata.

Slave 50 godina
Nakon Zagreba, Rijeke, Splita i Zadra, Timberland je stigao i u Osijek, i to u prizemlje shopping centra Mall Osijek. Ponuda u Osijeku istovjetna je svim drugim trgovinama, tako da je nova trgovina, ističu, spremna ispuniti očekivanja svojih kupaca, čak i onih najizbirljivijih koji traže kvalitetne, udobne i izdržljive komade ovog svjetski poznatog branda.

Vizija Timberlanda je, naglašavaju, biti najveći i najodrživiji outdoor lifestyle brand na Zemlji/Nikola Zoko

“Ove godine Timberland slavi 50. obljetnicu Original Yellow Boot. Biti ikona znači izdržati test vremena, trendova i generacija. Nasljeđe koje traje 50 godina ne zahtijeva samo dugotrajnost, kvalitetu ili učinak, već i kombinaciju svih ovih aspekata – dokazanih tijekom vremena. Preko obuće, odjeće i modnih dodataka, muškarci, žene i djeca širom svijeta okreću se Timberlandu za raznovrsne kolekcije od pete do glave za svoj način života na otvorenom”, kaže brand menadžer Hranilović.

Vizija Timberlanda je, naglašavaju, biti najveći i najodrživiji outdoor lifestyle brand na Zemlji. Gotovo svi Timberland proizvodi izrađeni su, navode, s najmanje jednim ekološki osviještenim materijalom, “a on kao brend iz sezone u sezonu razvija nove tehnologije i nastavlja svoju misiju očuvanja prirode”. Prilikom prerade kože koristi postupke koji uvelike smanjuju korištenje vode i energije te time imaju manje štetan utjecaj na okoliš.

Antonia Mrkonjić/Nikola Zoko

Zamijenili naftu
I u ovoj modnoj sezoni nastavlja se, najavljuju, razvijati GreenStride™ tehnologiju. Riječ je o posebno dizajniranom potplatu “koji je ujedno i jedno od najekološkijih i najudobnijih iskustava koje je Timberland ikad osmislio”.

U svakom koraku tako smanjujemo svoj otisak i povećavamo uporabu obnovljivih materijala, a prilikom proizvodnje zamijenjeno je 75 posto nafte sastojcima uzgajanim u prirodi, poput šećerne trske i gume iz drveća. Dodatak prirodne gume pomaže ukupnoj udobnosti. U skladu s očuvanjem prirode Timberland već četiri godine koristi i ReBOTL™ tehnologiju. Proizvodi koji sadrže ReBOTL™ materijal sadrže najmanje 50 posto reciklirani PET.

Slaveći svoj jubilarni rođendan, 50 godina postojanja brenda Timberland je ove sezone u fokus stavio nekoliko noviteta. U trgovine je, tako, stigla Timberland PRO® jedinstvena kolekcija profesionalne radne obuće izrađena prema najvišim standardima imajući na umu način na koji radite.

U ponudi su tri različita modela obuće izrađenih od vrhunske kože, a svaki je model obogaćen ekskluzivnom Timberland tehnologijom protiv umora koja pruža iznimnu udobnost pri stajanju, apsorpciji udaraca i osiguravajući povratak energije. Svi modeli imaju potplat za sve vremenske prilike – otporan na ulja, otporan na klizanje te otporan na habanje, a kompozitna sigurnosna kapica izrađena je Carbon Shield™ tehnologijom.

Popularni osječki glumci Miroslav Čabraja, Antonia Mrkonjić, Ivan Ćaćić i Vedran Dakić na predstavljanje kolekcije za najhladniji dio godine/Nikola Zoko

Komentirajte prvi

New Report

Close