Sladoled i vino zabljesnuli dizajnom

Autor: Marta Duić , 01. kolovoz 2020. u 10:59
Najveći hrvatski proizvođač sladoleda osvojio priznanje za dizajn sladoleda King u čašicama

Prestižne nagrade Red Dot za Bruketa&Žinić&Grey i Ledo.

Hrvatski dizajn potvrdio je svjetski značaj na ovogodišnjoj dodjeli Red Dot nagrada. U pitanju je nagrada koja se dodjeljuje već 65 godina, a njezini se nositelji, kako stoji na mrežnim stranicama organizatora, upravo kvalitetnim dizajnom ističu među drugima na tržištu.

Prijavljene radove iz raznih krajeva svijeta ocjenjivao je međunarodni žiri sastavljen od 24 stručnjaka za dizajn i komunikacije, a kod ocjenjivanja vode se kriterijima prema originalnosti, kreativnosti ideje, kvaliteti dizajna, inovativnosti te utjecaju na publiku, točnije emotivnoj poruci koju putem ambalaže brend prenosi potrošaču.

Interakcija gosta s hotelom i gradom

S čak dvije nagrade Red Dot, koja slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna okitili su se Bruketa&Žinić&Grey za brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj, nastalog u suradnji s Maistrom, te za ambalažu pjenušavog vinaUntouched by Light, realiziranog s Radgonskim goricama.

Grand Park Hotel Rovinj najluksuzniji je hotel u Hrvatskoj i najveća pojedinačna turistička investicija Adris grupe, a arhitektonski ga potpisuje 3LHD, za dizajn interijera angažiran je slavni Piero Lissoni (Lissoni Associati), dok je agencija Bruketa&Žinić&Grey bila zadužena za vizualni identitet.

Kako objašnjavaju na službenoj stranici kreativne agencije, specifičnost hotela je jedinstven pogled na grad Rovinj vidljiv iz gotovo svih prostorija pa tako otvaranjem i uklapanjem u okolicu poziva posjetitelja da u nju uroni i doživi je maksimalno. Inspiriran ovom idejom tim agencije Bruketa&Žinić&Grey kreirao je vizualni identitet koji se temelji na interakciji gosta s destinacijom.

Ključna točka tog koncepta putni je dnevnik kojeg zajedno s polaroid-kamerom dobiva svaki gost kako bi bio motiviran bilježiti svoje doživljaje Rovinja, jer u današnjem digitaliziranome svijetu, fizička uspomena ponovno nešto znači i na neki je način ekskluzivna. Identitet je tako u funkciji katalizatora, prenosi priče o Rovinju, a inspirira gosta na introspekciju i bilježenje vlastitih priča i doživljaja.

Brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj oblikovan je kao dnevnik putovanja kroz skice i bilješke posjetitelja. Umjesto još jednog ekrana,u svakoj sobi čekaju bilježnica i polaroid fotoaparat koji posjetitelja motiviraju na istraživanje Rovinja. Mala bilježnica postaje središnja točka interakcije, a u njoj identitet mjesta postaje osoban i uvijek nanovo kreiran.

Motiv dnevnika se u Cap Aureo signature restoranu razvija u analogni chat kojeg gosti ispisuju na meniju.Dok je iskustveni fokus na kreiranju osobnih bilješki o destinaciji, priče otisnute kroz prijelome na aplikacijama identiteta goste vode kroz manje poznate mikronarative o destinaciji.

U svome prvom ciklusu, vizualni identitet dijeli impresije prvih gostiju –četiriju umjetnika koji su istražili destinaciju. Njihova vizualna sjećanja pojavljuju se na različitim hotelskim aplikacijama, uokvirena na zidovima soba, u putnome dnevniku, pozivajući goste da se priključe i sukreiraju nečije buduće iskustvo Grand Park Hotela Rovinj i samoga Rovinja.

Untouched by Light vinarije Radgonske gorice prvo je pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku. S obzirom na to da izloženost vina svjetlu smanjuje kvalitetu aroma,ovo je pjenušavo vino proizvedeno u potpunoj odsutnosti svjetla.

Radgonske gorice vinarija koja ima 166 godina iskustva u proizvodnji vina, prema prijedlogu agencije Bruketa&Žinić&Grey, odlučile su potpuno prijeći na tamnu stranu proizvodnjom svog novog pjenušavog vina.

Untouched by Light proizvodi se od sorte grožđa chardonnay, ubranog tijekom noći, dok vino stari u potpunoj tami špilje i bit će dostupno u bocama zaštićenim od sunca i bilo kakvog svjetla, a čak bi se trebalo i posluživati u mraku.

Jednom kada izađe iz špiljeu kojoj odležava, vino se štiti crnom bocom, omotanom u 100 posto reciklirajuću vakumiranu vrećicu koja dodatno blokira svjetlo i zrak. Prosječna cijena boce ovog pjenušavog vina biti će stotinjak eura, a više od dvjesto svjetskih distributera i kupaca bilo je na listi prednarudžba već prošle godine kada je projekt prvi put predstavljen.

Kao kraljevski trenutak

I Ledo, najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda osvojio je Red Dot Award za dizajn proizvoda King čašice. King čašice pobjedu su odnijele u kategoriji Brands & Communication design – Food design”, a dizajn novog proizvoda potpisuje Studio Sonda.

Kako kažu iz kompanije, promjena formata brenda King te činjenica da je sladoled, osim u maloprodaji, namijenjen i prodaji putem HoReCa kanala, zahtijevala je i suvremen dizajn. Kao inspiracija korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira da se trenutak konzumiranja King čašice pretvara u vlastiti, kraljevski trenutak. Proizvod sadrži sastojke isključivo vrhunske kvalitete te dolazi u četiri okusa – čokolada, vanilija, pistacija i karamela.

“Što se prodajnih brojki tiče, zadovoljni smo rezultatima koji su do sad ostvareni, iako sladoledna sezona tek sada dostiže svoj vrhunac i drago nam je što je tržište prepoznalo kvalitetan proizvod.

Trenutačno, King čašice distribuirane su u cijeloj Hrvatskoj, no možemo reći da su najviše oduševili potrošače iz Središnje Hrvatske i Dalmacije, pri čemu se svakako nadamo da smo novim proizvodima oduševili i turiste koji trenutno borave u Hrvatskoj. Po pitanju izvoznih tržišta, King čašice dostupne su u svim zemljama u regiji”, poručuju iz Leda.

Komentirajte prvi

New Report

Close