Kineska Godina Zmije koja počinje 10. veljače potakla je industriju luksuza da ponudi limitirane serije proizvoda s motivima zmija.
A tako taj šesti znak kineskog zodijaka opisuje inteligencija, profinjenost i ljupkost odlično se spojio s industrijom lijepih predmeta. Davidoff je odlučio u prodaju pustiti ograničenu seriju cigara "Year of the Snake" uz koje će biti i tematski pribor za pušače. Serija je ograničena na 4.500 cigara formata Churchill po cijeni od 30 dolara za komad ili 240 dolara za drvenu kutiju s osam cigara. Vacheron Constantin je lansirao prvu seriju Legende o kineskim znakovima koji će se prodavati samo u buticima ovog brenda. Satovi se rade od platine ili ružičastog zlata. Inspirirani klasičnom kineskom ikonografijom i konstruirani tradicionalnom Grand Feu tehnikom sastavljanje jednog primjerka traje 30 sati. Remen sata ipak nije od zmijske već kože aligatora iz Missisipija.Bogati azijati zbog godine zmaja poludjeli su za rijetkim i skupim gmazovima pa je velika robna kuća u Pekingu jučer otvorila prodajnu izložbu "luksuznih" zmija u kojem hostese kupcima pojašnjavaju kako njegovati neobične ljubimce čija je cijena rijetko ispod 1000 dolara.
U Singapuru je otvorena izložba koja je 100 dana prije početka kineske nove godine izlagala umjetničke predmete s motivima zmija i ostalih gmazova pa su tako ugostili i artefakte iz pariške galerije Keamer i to kolekciju namještaja i ornamenata. Predmeti su uglavnom iz razdoblja oko 1720. godine kada je u europskoj umjetnosti zavladala moda prikazivanja zmajeva, gorgona i ostalih strašnih bića po uzoru na kinesku umjetnost. Belgijski priozvođač luksuzne čokolade Neuhaus ponudio je limitiranu seriju pralina bombonijera s kutijom sa kineskim simbolima. Tradicija kaže kako za proslavu nove godine u znaku zmije treba odjenuti blještavu odjeću od svile, pa se talijanski dizajner Ermanno Scervino na Pitti Immagine Uomo modnom događaju u Firenci predstavio s upravo takvim kreacijama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu