Seth Godin: Ikarov pad

Autor: Tatjana Tadić , 07. siječanj 2013. u 21:59
Godin u knjizi veliča tehnologiju koja ljudima bar daje privid da imaju moć mijenjati svijet

Godin u knjizi veliča tehnologiju koja ljudima bar daje privid da imaju moć mijenjati svijet.

Autor  popularnih knjiga s područja marketinga "Plava krava" i "Svi marketinški stručnjaci su lažljivci" u svojoj posljednoj knjizi oslanja se na mit i Ikaru i Dedalu.

Ikar nije poslušao oca i letivši krilima od perja i voska previše se približio Suncu koje mu je spržilo krila pa je pao u more i utopio se. Međutim, Godin ne kaže kako uvijek treba posllušati savjete već knjigom baš želi potaknuti buntovno ponašanje i ohrabriti čitatelje da postanu kreativni. Godin kaže kako premda 70% ljudi ne voli svoj posao i žele imati vlastiti biznis umjesto raditi za druge, zapravo je svatko sam sebi  šef. Jer svi sami upravljamo svojom karijerom, svojim radnim danom i postupcima. U knjizi veliča tehnologiju koja ljudima bar daje privid da imaju moć mijenjati svijet te kako internet ne treba koristiti za gledanje spotova Lady Gage već koristiti blagodati slobodne razmjene informacija i globalnog povezivanja ljudi. Prema Godinu, premda činjenica da danas svatko ima priliku objaviti knjigu ne čini sve autore dobrim piscima, sigurno potiče ljude na pisanje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close