Četiri majstora Podravke opet su bili u akciji kuhanja na Poslovnom uzletu grada Splita. Njihov putujući brend, kako sami sebe vole zvati, pripremio je ukusna jela za poduzetnike, obrtnike i uzvanike Poslovnog uzleta vodeći se Mediteranom kao glavnom smjernicom u nastanku jelovnika.˝Inače organiziramo ovakve prezentacije Podravkinih jela u skladu s trendovima i proizvodima koji su noviji na tržištu. Naše promocije, degustacije i edukacije koje pružamo ljudima usmjerene su isključivo na naš brend i jačanje njegove pozicije na tržištu˝, poručio je Zlatko Sedlanić, promotor kulinarstva, specijalist.
Na dva stola mogli ste naći juhe, salate, Dolcela slatki program, salate i glavna jela. ˝U skladu sa sezonom smo se odlučili za Podravkine krem juhe, jednu od šparoga i drugu od brokule i cvjetače, a glavna jela smo uskladili s podnebljem˝, kaže Sedlanić.
Budući da Podravka inače u svojim receptima koristi isključivo svoje proizvode i trudi se podržati i zdravu prehranu, danas su inače klasičan umak od tunjevine i rajčice obogatili lećom, a uz pureću mesnu roladu s maslinama i mediteranskim biljem servirali su ječam u kombinaciji sa sezonskim povrćem. Mogli su se kušati Podravka muffini i savijače. ˝Naše aktivnosti usmjerene su prema unapređenju prodaje maštovitim i ukusnim jelima koja privlače pažnju trenutnih i potencijalnih klijenata˝, poručio je Sedlanić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu