Selectedd, dizajnerski concept store, galerija i knjižara, i studio Brigada predstavljaju pet nagrađivanih dizajnerskih brandova koji djeluju na raskrižju dizajna i umjetnosti na pop-up izložbi “Illuminating the Senses” u Brigadinom showroomu u Centru Kaptol. Izložba u fokus stavlja svjetlo, kao esenciju svakog prostora, i pokazuje kako svjetlo može aktivirati osjetila i stvoriti osjećaj intimnosti.
Podne, stolne i viseće lampe te namještaj danskih brandova FRAMA i New Works, po prvi puta izložene svjetiljke nezavisnog španjolskog branda Santa & Cole, švedski cirkularni tech brand Transparent Sound te limitirana umjetnička djela Erwana Bouroulleca iz serije “The Impossible” povezuju skulpturalne forme, prirodni materijali, minimalizam te transparentno i održivo poslovanje. – Poput filozofije izloženih dizajnerskih brandova, izložbom smo htjeli istaknuti potrebnu multifunkcionalnost u dizajnu te pokazati kako svjetlom možemo aktivirati osjetila kojih do sada možda nismo bili svjesni, istaknula je Nives Borko, osnivačica i vlasnica Selectedda.
Da dizajn nije i ne smije biti rezerviran samo za odabrane, Brigadina je filozofija. Upravo je zato, kako ističe osnivač i kreativni direktor Damjan Geber, Brigadin showroom postao centralno mjesto povezivanja i pozivanja okoline na nesputano upoznavanje s dizajnom i umjetnošću, što je i suština Selectedd pop-up izložbe.
Izložba “Illuminating the Senses” bit će otvorena za sve zainteresirane za dizajn baziran na održivosti radnim danima od 9 do 17 sati do 7. lipnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu