Premijerno izdanje Sea Star festivala, održanog u Umagu krajem svibnja, pridonijelo je turističkom gospodarstvu Hrvatske s više od 60 milijuna kuna, pokazali su rezultati istraživanja koje je proveo regionalni istraživački centar TIM iz Novog Sada.
Novi festival u organizaciji Exita od prve objave do konačnog otvaranja zbog izuzetnog je interesa čak trostruko uvećao početni kapacitet i udvostručio broj festivalskih zona u umaškom resortu Stella Maris, dok su prema službenim podacima Turističke zajednice Grada Umaga, svi smještajni kapaciteti u gradu i okolnim mjestima bili popunjeni.
"Festival je premašio sva očekivanja i dobio šansu izrasti u jedan od najznačajnijih glazbenih festivala Mediterana," rekao je osnivač Exita Dušan Kovačević. Festival je posjetilo više od 50 tisuća ljudi, koji su u prosjeku potrošili 292 eura. Gosti su se u Umagu zadržali u prosjeku tri dana, stigli su iz 40 zemalja, među kojima su Velika Britanija, Nizozemska, Francuska, Slovenija i Italija. Prosječna dob iznosila je 26,2 godina, a dvije trećine su visokoobrazovani. Najviše su spavali u privatnom smještaju i hotelima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu