Sasvim drugačija reklama proizvoda za simptome IBSa – iskrenost i relevantnost kao put do korisnika

Autor: Promo , 10. srpanj 2023. u 07:02
Foto: Colosal

Pontus Pharma regionalna je farmaceutska kompanija koja je na iskren i inovativan način predstavila svoj proizvod – Colosal.

“Nije nam nešto ova reklama, ali bit’ će bolja, kao i Vaša crijeva nakon Colosala”, poručila je glavna junakinja prvog promotivnog spota kreiranog uz pomoć umjetne inteligencije (AI) na domaćem farmaceutskom tržištu. Pontus Pharma regionalna je farmaceutska kompanija koja je na iskren i inovativan način predstavila svoj proizvod – Colosal.

Colosal je pojačani butirat, i to je ono što ga čini jedinstvenim proizvodom na hrvatskom tržištu bez konkurencije, poručio je Igor Haralović, direktor Pontus Pharme.

Dok pojedinci strahuju od gubitka poslova zbog umjetne inteligencije, ova kompanija ne boji se inovacije te na ovom primjeru pokazuje kako je suživot s AI-jem itekako moguć. U ovom slučaju, ovaj alat olakšava posao i unapređuje život – baš kao i ovaj saveznik za simptome sindroma iritabilnog crijeva (IBS).

Reklame za terapiju budućnosti

Hoće li u budućnosti više reklama izgledati ovako, pitaju se mnogi. Odgovor je nepoznat, ali prilagodba terapije užem segmentu pacijenata sve je češća – Colosal za simptome IBS-a bazira se na butiratnoj kiselini. Tu su još i bifidobakterije, te fruktooligosaharidi (FOS) koji i pojedinačno imaju vrlo važnu ulogu za probavni sustav, no zajedničkim snagama, međusobno se nadopunjujući, postižu sinergijsko djelovanje, trostruku moć i maksimalan učinak..

Umjetna inteligencija i inovacije u farmaciji

Farmaceutska industrija često se, još uvijek, drži tradicionalnih pravila i oprezna je u prihvaćanju novih alata. No, kao i što je slučaj s odabirom inovativnih lijekova, dodataka prehrani ili dermokozmetike, Pontus Pharma usuđuje se otići korak dalje. Svjesni da reklama uvijek može biti bolja, kao i njihov rad, tim i rast, nastavljaju nadilaziti jaz između razvijenijih zapadnih tržišta i jugoistočne Europe te potonje opskrbljivati dosad nedostupnim visokokvalitetnim, učinkovitim i naprednim lijekovima, dodacima prehrani, hranom za posebne medicinske potrebe te medicinskim i drugim proizvodima.

Foto: Colosal

Svaki deseti Hrvat boluje od sindroma iritabilnog crijeva

Iako preko 400.000 ljudi u Hrvatskoj pati od različitih manifestacija sindroma iritabilnog crijeva, o njemu se još uvijek nedovoljno govori. Suvremeni stil života za većinu znači stres, nedostatak vremena za kvalitetan obrok, fizičku aktivnost i dovoljno sna. Uz unos šećera, konzumiranje cigareta i alkohola te upotrebu lijekova ili antibiotika, jasno je da organizam pati.

Dok svijet još uvijek promatra razvoj umjetne inteligencije i njen dugoročni učinak, svoj Colosal potražite u ljekarnama i online ljekarnama!

Komentirajte prvi

New Report

Close