Ruski jezik dominira na Twitteru

Autor: Poslovni dnevnik , 23. lipanj 2014. u 22:00
Agencija Spreadfast je objavila podatke da je broj tweetova porastao najviše na ruskom i portugalskom jeziku

Agencija Spreadfast je objavila podatke da je broj tweetova porastao najviše na ruskom i portugalskom jeziku.

Svjetski oglašivači svoje su kampanje u tradicionalnim medijima planirali mjesecima prije početke Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu, no AdWeek ima par savjeta za ad hoc digitalno oglašavanje.

Oglašivačima se stvorila prilika: broj tweetova je u prvom tjednu nogometnog spektakla porastao za 220 posto, a 77 posto konverzacije je van teritorija Sjedinjenih Američkih Država. Agencija Spreadfast je objavila podatke da je broj tweetova porastao najviše na ruskom i portugalskom jeziku. Spominjanje nogometa na tržištima s ruskim jezikom povećalo se za 87 posto, portugalskog 40 posto, postova na španjolskom jeziku je 34 posto više nego u tjednu prije otvorenja Svjetskog nogometnog prvenstva, što je odlična platforma za oglašavanje na tim jezicima i za ta tržišta.

Komentirajte prvi

New Report

Close