Rothenberg, Bonner-Davies i Metzger predavači u Rovinju

Autor: Poslovni dnevnik , 17. travanj 2013. u 22:00
Randall Rothenberg

Predavači će govoriti o globalnim i regionalnim trendovima u digitalnom i klasičnom oglašavanju te o mobilnim medijima i komunikacijama.

Organizacijski odbor Dana komunikacija, stručnog festivala iz područja marketinških komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013. najavljuje troje novih predavača – Randalla Rothenberga, Richarda Bonner-Daviesa i Montyja Metzgera, koji će govoriti o globalnim  i regionalnim trendovima u digitalnom i klasičnom oglašavanju te o mobilnim medijima i komunikacijama. 

Randall Rothenberg predsjednik je i izvršni direktor IAB-a (Interactive Advertising Bureau), profesionalne udruge za interaktivni marketing u SAD-u koja okuplja preko 500 vodećih interaktivnih kompanija poput Googlea, Yahooa, Microsofta, AOL-a, The New York Timesa koje su zaslužne za prodaju preko 86% online oglasa u SAD-u. Rothenberg je vrhunski  strateg i konzultant s velikim iskustvom i znanjem o tehnologijama, medijima i marketingu. Šest godina je bio urednik za tehnologije i  urednik politike nedjeljnog izdanja u New York Timesa, a kao novinar i kolumnist  pisao je o medijima i marketingu i oglašavanju. Bio je kolumnist u časopisu Advertising Age, i bloger na stranici www.randallrothenberg.com. Autor je zanimljive knjige 'Where the Suckers Moon: An Advertising Story', koja govori o rođenju, evoluciji i smrti jedne oglašivačke kampanje. 

Richard Bonner-Davies je predsjednik McCann WorldGroup grupacije za regiju središnje i istočne Europe koja uključuje više od 30 tržišta od Švicarske do Kazahstana. Posjeduje golemo iskustvo u radu s klijentima koji žele ujediniti dosljednost brenda na svim tržištima, u svim kulturama i kroz cjelokupni komunikacijski miks. Prije dolaska u McCann WorldGroup, bio je izvršni direktor grupacije ADV, najveće ruske neovisne kompanije za marketinške komunikacije. U Ogilvy & Mather proveo je 14 godina obavljajući niz funkcija, od kojih se ističu ona glavnog direktora Ogilvyja u Japanu te partnera u New Yorku. Radio je diljem svijeta na različitim projektima za  klijente kao što su Nestle, Unilever, P&G, Ford Motor Company, IBM te BP.  

Monty Metzger je poduzetnik, savjetnik za ulaganja, 'poslovni anđeo' i strastveni tragač za novim trendovima. Priznati je stručnjak za mobilne medije i komunikacije. Osnovao je agenciju Ahead of Time koja se bavi tehnologijama u nastajanju i mobilnim medijima te je pokrenuo think tank o budućnosti mobilnih medija i komunikacije MOCOM 2020 i izdao knjigu pod nazivom 'Mobile Future @mocom2020: A collaborative vision of the future of mobile media'. Studirao je poslovno upravljanje u Njemačkoj i Švicarskoj te se specijalizirao za elektronički marketing. Izaslanik je na događanjima kao što su e-G8 Forum, DLD, Mobile Innovation Week ili Mobile Media World.  Osnivač je nekoliko međunarodnih tvrtki, a menadžmentom se bavi više od 15 godina, između ostalog i kao savjetnik za ulaganja u nizu europskih ulagačkih fondova. Piše blog na adresi www.monty.de.

Komentirajte prvi

New Report

Close