Suncem obasjana opatijska rivijera, posljednjeg izrazito toplog vikenda ovoga ljeta, ugostila je odabrano društvo koje je moglo probno voziti nekoliko prestižnih top modela marke Rolls-Royce. Prva dva dana u organizaciji Rolls-Roycea i njemačkog Thomas Automobile Leidenshafta modele Dawn, Wraith, Ghost i Phantom Drophead Coupé vozili su potencijalni kupci, a posljednjeg dana novinari. Pored toga, premijerno su svi prisutni izbliza mogli vidjeti i model Black Badge – novu perjanicu Rolls-Roycea koja pokazuje u kojem smjeru kreće razvoj ovih luksuznih automobila, ali i kako se inovativnošću može privući mlade kupce.
Novi adut
Znak Rollsa kod Black Bedga prvi je put u povijesti te slavne marke crne boje, a izgled koji je možda najbolje usporediti s Batmobilom mami i zove na vožnju, ali nažalost nismo bili te sreće. Taj model na tržište izlazi tek za mjeseca dana. "Došlo je vrijeme da se naša kompanija predstavi Hrvatskoj, ovo je ostvarenje sna i velika čast za mene da uvedem luksuzni svijet Rolls-Royce automobila u svoju domovinu. Rastući broj kupaca iz Hrvatske s kojima mogu govoriti našim materinjim jezikom, mogućnost da iskušaju ova najluksuznija vozila na svijetu, svijet dizajna bez premca, uslugu stvorenu samo za njih te posvećenost svakom detalju", s ushićenjem i ponosom izjavila je Melita Relić, direktorica Rolls-Royce Motor Cars Dresden predstavljajući izložena vozila prisutnima.
Reil
Uvodimo Rolls-Royce u 21. stoljeće, postajemo cool i moderni, a istovremeno ostajemo luksuzni brend. Zato privlačimo mlađu publiku, ali zadržavamo i starije kupce.
Poseban je ovo trenutak za Melitu Relić i zato što je porijeklom iz Slavonije, ali je svoj poslovni put gradila u Njemačkoj. Pomalo nestvaran osjećaj vožnje automobila vrijednog oko 500 tisuća eura (na hrvatskom tržištu sa svim davanjima op.a.) začinjen je i kratkom prezentacijom kroz koju je novinare, a dan ranije i potencijalne kupce, proveo Marcus Reil, izvršni direktor prodaje Rolls-Roycea za središnju i istočnu Europu. Inače, Melita Relić napomenut će kako "zainteresiranih kupaca u Hrvatskoj ima dovoljno" ne otkrivajući točnu brojku, ali ponosnim izrazom lica pokazujući kako u našoj zemlji ne manjka potencijalnih budućih vlasnika. Iako, se Rolls ne može direktno kupiti u Hrvatskoj, jer nema zastupnika, moguće ga je naručiti direktno od proizvođača koji vas onda upućuje na najbližeg dilera. Kupci Rollsa u Hrvatskoj najčešće će se obratiti u Beč ili Budimpeštu, ali za nekoga tko je spreman odvojiti toliko novca kako bi vozio prestižni, luksuzni Rolls to i ne bi trebao biti problem.
Skok u prodaji
Pomalo iznenađujući podaci (barem za nekoga tko primarno ne prati automobilsku industriju op.a.) koje je iznio Reil pokazuju kako Rolls-Royce bilježi veliki skok u prodaji posljednjih godina, a od 2013. taj rast je višeznamenkast. Od 400 do 4000 prodanih automobila u svega nekoliko godine dokaz je snage britanskog brenda iz kojega sada stoji njemačka grupacija BMW. "Velika prednost koju Rolls-Royce ima posljednjih nekoliko godina je biti dio BMW grupe – oni imaju znanje kako podržati proizvodnju i podići prodaju", kaže kaže nam u kratkom razgovoru Reil. Isto je tako dobro što većina ljudi na prvu ne povezuje ovaj luksuzno britanski brend s njemačkom automobilskom grupom.
623konjske
snage ima novi model Black Badge Wraith
"Ponekad su ljudi iznenađeni kada čuju da je u pozadini BMW", kaže Reil.Povratak luksuza možda je dokaz kraja krize, ali daleko zanimljivije je podatak na koji je i Reil posebno ponosan, a to je kako je danas za razliku od prije nekoliko godina kada je imao 50-ak godina, prosječan kupac Rolsa star 40-ak godina. "Razvijamo Rolls-Royce kao brend i uvodimo ga u 21. stoljeće, postajemo cool i moderni, a istovremeno ostajemo luksuzni brend. Zato privlačimo mlađu publiku, ali zadržavamo i starije tradicionalne kupce. Razvoj i lansiranje modernijih dinamičnijih proizvoda privlačimo mlađu publiku", kaže Reil.
'Preowned' modeli
I u pravu je. Sam pogleda na Black Badge ili "malo starije" Ghost i Wraith pokazuju kako se Rolls prilagodio novom vremenu i kako ovi automobili nemaju nikakve veze s onim kako smo zamišljali i gledali Rolls-Royce prije nekoliko 10-ak godina.U prodaji s velikim udjelom sudjeluju i takozvani "preowned" modeli – kod nas bi se reklo rabljeni s garancijom, mada takav naziv uz Rolls-Royce jednostavno ne priliči. Model koji je netko već posjedovao godinu ili dvije, servisiran i s garancijom možete dobiti "čak za 150.000 eura nižu" cijenu u odnosu na novi model. Međutim, može se reći kako to kupcima Rollsa i nije presudno, a sa sigurnošću se to može tvrditi nakon probne vožnje.Phantom Drophead Coupé za čijim volanom smo imali prilike sjediti na relaciji dugoj oko 50-ak kilometara neće vas kupiti svojim voznim karakteirstikama – one jesu jednostavno savršene, ali i slične većini premium brendova.
Relić
Došlo je vrijeme da se naša kompanija predstavi Hrvatskoj, ovo je ostvarenje sna i velika čast za mene da uvedem luksuzni svijet Rolls-Royce automobila u svoju domovinu.
Ono čime vas Rolls dobiva na prvu, što razlikuje ovaj brend od ama baš svih ostalih, savršenstvo je detalja i osjećaj posebnosti koji dobivate trenutka kada ste sjeli u automobil. Ručno je izrađen do posljednjeg detalja i to se jednostavno osjeti. Luksuz koji dobivate za nekih pola milijuna eura nemjerljiv je s onim što nude drugi brendovi visoke klase – zakoračili ste stepenicu više i toga ste svjesni. Poput ulaska u BMW, ako ste prije njega vozili Fiat. Osjećaj vožnje Rolls-Roycea – govori bolji smo, ali s mjerom. Luksuzniji smo (imamo čak i zvjezdani krov) i nije nas toga sram. Ukratko vožnja Rollsa najsličnija je gledanju Jamesa Bonda. Znate da je to samo film (isto kao je i ovo samo automobil), ali isto tako znate da je to "The Film". Naravno, na kraju, idemo li logikom auto-testova trebalo bi preporučiti kupnju. Da, ako si možete priuštiti svakako kupite, barem "preowned" model.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu