Rihanna novo lice u kampanji Budweisera

Autor: Majda Žujo , 10. srpanj 2013. u 21:59
Budov projekt nazvan "Made for Music" uključuje TV reklame u kojima sudjeluju Rihanna i Jay-Z

Budov projekt nazvan “Made for Music” uključuje TV reklame u kojima sudjeluju Rihanna i Jay-Z.

Popularna pjevačica Rihanna pridružila se sviti američkih zvijezda koje sudjeluju u kampanji za pivo Budweiser.

Kampanja u kojoj su već sudjelovali Jay-Z i Justin Timberlake započinje sljedećeg tjedna, a provodit će se u više od 85 zemalja. Budov projekt nazvan "Made for Music" uključuje TV reklame u kojima sudjeluju Rihanna i Jay-Z, limitirana pakiranja piva, digitalnu kampanju, vanjsko oglašavanje te sponzorstvo Rihanninih i Jay-Z-jevih koncerata.

Nova kampanja prva je Budweiserova internacionalna kampanja usmjerena na glazbu, a nastala je u želji vlasnika pivovare, Anheuser-Busch InBeva da od svog piva napravi globalni brend po uzoru na Coca-Colu. Novu globalnu kampanju radi marketinška agencija Translation koja nastoji postati vodeća marketinška agencija za glazbeni marketing ove pivovare.  

Komentirajte prvi

New Report

Close