Popularna pjevačica Rihanna pridružila se sviti američkih zvijezda koje sudjeluju u kampanji za pivo Budweiser.
Kampanja u kojoj su već sudjelovali Jay-Z i Justin Timberlake započinje sljedećeg tjedna, a provodit će se u više od 85 zemalja. Budov projekt nazvan "Made for Music" uključuje TV reklame u kojima sudjeluju Rihanna i Jay-Z, limitirana pakiranja piva, digitalnu kampanju, vanjsko oglašavanje te sponzorstvo Rihanninih i Jay-Z-jevih koncerata.
Nova kampanja prva je Budweiserova internacionalna kampanja usmjerena na glazbu, a nastala je u želji vlasnika pivovare, Anheuser-Busch InBeva da od svog piva napravi globalni brend po uzoru na Coca-Colu. Novu globalnu kampanju radi marketinška agencija Translation koja nastoji postati vodeća marketinška agencija za glazbeni marketing ove pivovare.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu