Renomirani svjetski turistički blogeri otkrivali čari Hrvatske

Autor: Antonija Alar , 26. lipanj 2016. u 11:02
Turneju po Hrvatskoj popratili su na Instagramu

HUP Zagreb iskoristio globalne trendove za promociju na internetu i zaradio tisuće pohvala.

Nove trendove koji posljednih godina vladaju globalnim turizmom u nas je među prvima prepoznala hotelijerska kompanija HUP Zagreb te njegovi Hoteli Dubrovačka rivijera, koji su uz potporu Hrvatske turističke zajednice, turističkih zajednica Zagreba i Dubrovnika te općine Župa dubrovačka, prvi put u Zagrebu i Dubrovniku ugostili svjetski poznate "travel" blogere.  

Kako bi među njima odabrali najbolje, koristili su se, vele u HUP-u Zagreb, raznim online metrikama i analitikom dobili dojam o opsegu publike i njihovu utjecaju. Nakon dugotrajne selekcije odabrani su Saul Aguilar & Lesia Odobreska, čije blogove prati više od pola milijuna putnika, dopisnica i fotografkinja online travel magazina "Tiny Atlas Quarterly" Erin Kunkel, Larissa Olenicoft, poznata pod pseudonimom The Blonde Gypsy, jedan od prvih korisnika Instagrama, turistički fotograf Jiri Siftar, utjecajni engleski fotografi i travel blogeri Patrik Whitlock i Sean Byrne te "adventure travel bloger" Marc Baechtold.

"Zadovoljstvo nam je da smo se među prvima u regiji koristili Snapchatom, zadnjim hitom na području društvenih mreža, ne samo u promociji naših turističkih usluga, nego i Hrvatske kao destinacije", izjavili su iz HUP Zagreba.  Na svojem proputovanju Hrvatskom, blogeri su upoznali vodeće atrakcije Zagreba i Dubrovnika, te odsjeli u renomiranim hotelima – The Westin Zagreb, Sheraton Zagreb te Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel. Sva su događanja te svoje doživljaje hotela, usluge, grada i stanovnika popratili na Instagramu putem fotoalbuma, čiji se utjecaj mjerio s  nekoliko tisuća pozitivnih komentara unutar sat vremena, kao i putem Snapchata. 

Komentirajte prvi

New Report

Close