Trideset sekundi reklame u Super Bowlu nikada nije stajalo više, tvrdi američka tvrtka Kantar Media. Naime, ovoga vikenda zbog 50. finala nacionalnog prvenstva u američkom nogometu cijena reklame od pola minute dosegla je vrtoglavih pet milijuna dolara. To je dvostruko više nego prije deset godina.
Unatoč velikoj cijeni, oglašivačima se to itekako isplati, budući da je prošle godine 114 milijuna gledatelja pratilo prvenstvo, a ove godine procjenjuje se da je gledanost bila još i veća. U posljednjih 10 godina najviše je za reklame tijekom Super Bowla izdvojio pivarski div Anheuser-Busch, čak 278 milijuna dolara. Slijedi ga Pepsi sa 172 milijuna dolara, dok je Coca-Cola platila 118,4 milijuna dolara. "Nagovaramo oglašivače da svoje kampanje plasiraju sve ranije", rekla je Tara Walpert Levy, direktorica marketinga Googlea.
Naime, njegov YouTube već je nekoliko godina oaza za oglase Super Bowla, iako ih u zadnje vrijeme pretiče Facebook, drugi online oglašivački div. Budući da se oglašivači svake godine natječu za najbolju, najefektniju i najsmješniju reklamu, njemački portal Focus.de objavio je ljestvicu oglasa koji su obilježili ovogodišnji Super Bowl. U samom vrhu originalnosti našli su se Heinz Ketchup, zatim tvrtka Doritos sa svojim čipsom te korejski proizvođač elektronike LG s reklamom za novi LED televizor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu