Njemački izdavački div Axel Springer objavio je u srijedu rast prihoda jer su reklamni prihodi uspjeli anulirati pad naklade tiskanih izdanja.
U prvih devet mjeseci kompanija je zabilježila 16 posto više reklamne prihode na 1,5 milijardi eura. Prihodi te vrste čine 63 posto ukupnih prihoda kompanije. Dobar rezultat u dosadašnjem dijelu godine naveo je kompaniju da podigne poslovne prognoze za ovu godine. Springer sada očekuje rast prihoda oko pet posto dok je ranije očekivao rast između dva i tri posto. U tom kontekstu valja naglasiti kako će reklamno tržište u Njemačkoj ove godine porasti dva posto, govore procjene. No, po prvi puta bi prihodi od internetskog oglašavanja nadmašili one iz tiskanih izdanja.
Axel Springer od prošlog je mjeseca započeo s novom praksom naplate sadržaja na svom najčitanjem izdanju, portalu tabloida Bild. Sadržaj je za čitatelje besplatan ako sadrži i reklame. Za tekstove bez reklama čitatelji pak moraju platiti mjesečnu pretplatu. Snažniji ulazak u digitalnu utakmicu omogućit će i američki poslovni portal Business Insider koji je Axel Springer kupio prošlog mjeseca, kao i lansiranje europskog izdanja portala Politico početkom godine.
Izvršni direktor kompanije Matthias Döpfner u priopćenju je naveo kako je rast ovogodišnji prioritet kompanije, prenosi Reuters. "Vidimo velik potencijal u našem reklamnom modelu te novinskim brendovima u Europi, ali također, sve više, i na engleskom govornom području", dodao je Döpfner.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu