Na krovovima londonskih taksija nalazi se reklama za sladoled koja je vidljiva samo kada je u Londonu vruće.
Agencija BrightMove Media kampanju sa fotoosjetljivim plakatima smislila je za Unileverov sladoled Magnum. Oglasi osjetljivi na toplinu tako su vidljivi tek kada se londonski zrak ugrije preko 19 stupnjeva celzija. U Hrvatskoj je panoe djelomično osjetljive na ultraljubičasto zračenje koristio Hrvatski Telekom u sklopu projekta 'Solarni suncokret'. Prikazana slika tako se tijekom dana i noći mijenjala, ovisno o količini sunčeve svjetlosti kojoj je bila izložena.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu