Keks s krivom porukom: Reklama nije ‘slatka’, ali je ozbiljnu temu servirala na stol

Autor: Sergej Novosel Vučković , 06. svibanj 2022. u 13:58
Domaćica je u imenu dobila ‘aditive’ s raznim zanimanjima u ženskom rodu/PD

Pakiranja znamenitih keksa Domaćica s raznim ženskim zanimanjima u podnaslovu izazvala su negodovanje dobrog dijela javnosti.

Mnogima se prvoaprilska šala s čvarcima nije svidjela pa se Kraš ubrzo uozbiljio, doista proizvevši limitiranu količinu Dorine s dodatkom ove masne delicije, koja je razgrabljena.

No, kao da im takva dobra reklama i priča koju je izazvala nije bila dovoljna, nego je vodeći domaći konditor s novom kampanjom morao “zapapriti”. Pakiranja znamenitih keksa Domaćica s raznim ženskim zanimanjima u podnaslovu izazvala su negodovanje dobrog dijela javnosti, kako potrošača tako i marketinških stručnjaka.

Natpise Domaćica&umjetnica, &kućanica, &menadžerica, &prodavačica, &pravnica, &učiteljica i još niz ženskih radnih uloga ocijenili su nekorektnima, seksističkima, čak i glupima. Komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić iz agencije IMC ustvrdila je da je to, kako je kazala za Večernji list, potpuno kriva poruka.

“S jedne strane duboko mizogina, a s druge promašeni pokušaj da se ispadne politički korektan. To je zapravo u komunikacijskom smislu najveća zamka”, poručila je Mamić. Napominje da ima puno lijepih načina na koje se može promovirati svoje društveno odgovorno poslovanje, “ne brendiranjem proizvoda već drugim reputacijskim kampanjama”.

Sjetimo se što je bila misija Kraša s tim ‘aditivima’ u imenu Domaćice – željeli su podsjetiti da žene, uz svoj posao na radnom mjestu, najčešće vode svakodnevno brigu i o domaćinstvu. “Kampanjom želimo potaknuti sve u društvu da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna”, navode.

I naglašavaju da su ambalažom omiljenog keksa htjeli privući pozornost javnosti, koju pozivaju da im se pridruže u glavnom cilju kampanje – podizanju svijesti javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u domaćinstvu trenutačno najčešće preuzimaju žene.

Ako taj zadatak i ne bude (potpuno) ispunjen, konditoru se ne može zanijekati da se usudio vrlo ozbiljnu temu servirati na javni stol, koliko god reklama stvorila gorak okus kod ljubitelja Domaćica. 

Komentirajte prvi

New Report

Close