U ranu večer, 17 000 LED svjetla je pretvorilo fasadu sjedišta Publicis Grupe na Champs Elysees ulici u Parizu. To je jedina fasada tog tipa u svijetu i simbol Francuske jedinstvenosti.
NOVA ATRAKCIJA NA CHAMPS ELYSEES
Nakon 24 mjeseca dizajniranja, istrazivanja i priprema, fasada sjedišta Publicis Grupe veličine 800m2 će od sada stvarati spektakl svake noci sa vise od 600m2 LED svjetiljki. Uz pomoc 17 000 LED svjetiljki, fasada je transformirana u jednistveni spektakl svjetla, simbol Francuske žudnje za inovacijama.
SPEKTAKULARAN SVJETLOSNI POTPIS
Od 7.srpnja, Publicis Grupa je otkrila novu osvjetljenu fasadu sjedista grupe na adresi 133 Avenue des Champs Elysées zaposlenicima i široj javnosti. Osvjetljenje sa svim inovacijama i fantastičnim tehnološkim mogućnostima će se paliti svaki dana priliko zalaska sunca.
Izgrađeno oko spirale visoke 22 metra, 800m2 fasade će biti osvjetljeno sa 17 000 LEDica na povrsini 600m2 sa HD kvalitetom. Kompleksna i savršeno formirana mreža će crtati oblike abstraknog i figurativnog pokreta. Program ce biti često osvježen tijekomg godine ovisno o trenutnim događajima i mašti tvoraca.
MISTKA ADRESA
Nakon puta u SAD, Marcel Bleustein-Blanchet, osnivač Publicis oglašivačke agencije je smjestio sjedište kompanije na mjesto bivšeg hotela Astoria izgrađenog 1900 na vrhu Champs Elysées. U 1958 on je otvorio prvi drougstore u Europi u prizemlju zgrade, Publicis Drugstore – bar, restoran, kino, trgovina, kiosk, tobacco i ljekarna koji su radili gotovo cijeli dan (do 2 u noći). To je napravilo revoluciju u Parizu. Publicis sjedušte i drugstore su kompletno uništeni u požaru 1972. Marcel Bleustein-Blanchet je onda obnovu zgrade povjerio arhitektu Pierre Daufau, vodećem arhitektu u to vrijeme. On je stvorio jednostavnu zgradu, bez velikih arhitektskih poteza i sa impresivnim visećim vrtovima i reflektirajućim staklom da se vidi Arc de Triomphe.
He created a simple building, with no grand architectural gestures, impressive hanging gardens and mirrored glass to reflect the Arc de Triomphe.
U 1999, Elisabeth Badinter i Maurice Lévy su željeli označiti novi milenij za Publicis Drugstore
Njihova želja je bila da zgrada bude i veći simbol nego je sada. U 2004, kalifornijski arhitekt Michele Saee je transformirao drugstore zajedno sa ECA2, agencija Publicis Grupe, tako da su stavili 153 zakrivljena stakla na staru fasdau. Dinamika tih stakla dopusta da zgrada ne zakljanja pogled na Arc de Triomphe i tako povećavajući značaj i lokaciju zgrade.
U 2014, Maurice Lévy je ponovno iskoristio tehniloške i kreativne resurse ECA2. Cilj je bio da nova zgrada bude spektakularna znamenitost na najljepšoj svjetskoj aveniji.
NOVA ZNAMENITOST NA NAJLJEPŠOJ SVJETSKOJ AVENIJI
Publicis ima novi digitalni spektakl na Champs Élysées, bezvremenskom simbolu Francuske elegancije u srcu Pariza. Pokrivajući cijelu zgradu u fantasticnu svjetlosnu fasadu, Publicis i legandarni Publicis Drugstore će istaknuti globalni utjecaj Francuske firme na najljepšu svjetsku aveniju. Nema bolje geste da povrati nade i snove poduzetičkog duha u Francuskoj nego da se podsjeti sve da je Publicis svjetski lider u digitalu.
TEHNICKA SAVRŠENOST KOJA JE UMJETNIČKA, DIGITALNA I ZELENA
Izazov je bio gotovo nedostižan…Instalirati tehnološku strukturu na već postojeću kompleksnu arhitekturu. Zahvaljujući stručnosti 20 tehničara, 17 000 LED svjetiljki su stavljene na zgradu. Savršena mrežna struktura LED svjetiljki producira fascinantan rezultat. ECA2 je morala dizajnirati jedinstven prototip, nikad prije napravljen u svijetu da bi savršeno odgovarali arhitekturi zgrade. Stroga ograničenja su značila da mora poštovati duh posojeće strukture, identited Champs Elysées i Arc de Triomphe, da ne spominjemo mir i tišinu zaposlenika u zgradi. Dodatno trebalo je sve uskladiti sa okolišom sto je još jedna od vrijednosti projekta koji troši vrlo malo energije: svaka svjetiljka troši samo 1 vat po satu, sto znaci da je u punom pogonu 17 kilovata za cijelu zgradu.
ECA2, STVORITELJI SHOWA
ECA2 tim koji je smislio cijelu instalaciju je isti tim koji je osmislio i napravio milenijski show na Eiffel Tornju. ECA2 je svjetski lider u multimedijskim speklima. Oni imaju gotovo 30 godina međunarnodnog iskustva u stvaranju jedinstvenih, velikih, emotivnih iskustava. Od pocetka ECA2 se isticala iz gomile po svojim zvučnim i svjetlosnim kreacijama za Futuroscope.
U 2014, ECA2 je više nego ikad u centru svjetskih zbivanja: proslava 100god Nigerije, otvorenje King Abdullah Sports City u Saudijskoj Arabiji kao i u dizajnu i razvoju novog stalnog showa na Sentosa Otoku (Singapore) “Wings of Time
Ceremonija otvaranja i zatvaranja Atenskih ParaOlimpijskih Igara u 2004 kao i spektakl pri otvaranju International Expo Yeosu (Južna Koreja), Big-O Show, produciran u 2012 su veliki eventi koje je napravila ECA2 i koji ce ostati u pamćenju brojnih generacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu