Agencija Imago Ogilvy iz Bruxellesa dolazi s prestižnom europskom nagrade za marketinšku učinkovitost – EuroEffie koju su dobili za kampanju Boranka. osmišljenoj za Savez izviđača Hrvatske.
Nakon što su prije tri godine donijeli prvog kanskog Lava, Imago Ogilvy je prva hrvatska agencija u povijesti koja je za domaću kampanju dobila EuroEffie.
Boranka je lani potaknula desetke tisuća ljudi na volontersku akciju pošumljavanja, a pošumljena su opožarena područja u okolici Splita i Solina te se ove godine akcija širi i na Zadarsku županiju.
Savez izviđača Hrvatske, kao glavni organizator kampanje, planira u akcijama okupiti više od 4000 volontera.
"Veliki je kompliment što ovom kampanjom nismo dotakli samo ljude u Hrvatskoj koji su emotivno vezani uz priču, već i članove žirija", poručuje Darko Bosnar, kreativni direktor u Imago Ogilvy.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu