Jeste li se ikada zapitali zbog čega su danas svi automobili vrlo slični? Mi jesmo. I zbog toga smo napravili Cactus! – rekao je generalni direktor Citroena Frederic Banzet na svjetskoj premijeri novog francuskog aduta u kompaktnoj crossover klasi.
I u tome su definitivno uspjeli, jer je C4 Cactus drugačiji. Bez obzira sviđa li vam se njegov dizajn ili ne, simpatičnost i inovativnost mu ne možete poreći. Citroen je dizajnom pokazao hrabrost jer se serijski C4 Cactus minimalno razlikuje u odnosu na svemirski izgled koncepta, s "airbumpovima", inspiriranim zaštitama na pametnim telefonima.Sa 416 centimetara dužine smješta se među konkurente isto tako jake osobnosti – Renault Captur i Nissan Juke. Ali, međuosovinski razmak od 260 cm je gotovo identičan onome kod modela C4 pa u unutrašnjosti, pogotovo na stražnjoj klupi, C4 Cactus nudi prostranost kompaktne klase. I prtljažnik od 358 l je vrlo pristojan. Francuzi su u odnosu na C4 spustili masu za 200 kg pa osnovni C4 Cactus ima samo 965 kg.
Dizajnerski je razigran i u unutrašnjosti. Sprijeda je postavljena klupa s dva profilirana sjedala, koja podsjeća na sofu. Suvozač ima više mjesta za noge i veći pretinac ispred sebe zbog toga što je, kao svjetska premijera, po prvi put suvozački zračni jastuk ugrađen u krov auta. Ručice vrata (kožnati remeni) i gornji pretinac armaturne ploče oblikovani su u stilu putnih torbi. U boljim paketima opreme Cactus dolazi s digitalnim instrumentima, a vozačke komande su objedinjene na 7" ekranu osjetljivom na dodir. Početni motor će biti 1,2-litreni trocilindraš sa 82 KS, te njegove nove turbo verzije. Najštedljiviji dizelaš trošit će samo 3,1 l/100 km i ispuštati 82 g/km CO2. Cijene će biti poznate na skorašnjem Salonu automobila u Ženevi, a u Hrvatsku stiže u rujnu.
Inovativni airbump
Guma punjena zrakom kao koristan stilski detalj
Na bokovima iodbojnicima automobila ugrađeni su "airbumperi", svojevrsne gumene zaštite ispunjene zrakom, koje štite auto od ogrebotina, a ujedno su stilska figura. Airbumperi dolaze u četiri boje (crna, siva, bež i smeđa) te omogućavaju kombiniranje s deset boja karoserije. Ne traže posebno održavanje, a štite od lakših oštećenja. Lako se mijenjaju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu