Iako je prodaja francuskog šampanjca u Sjedinjenim Američkim Državama u porastu od 2009. godine, pravi boom u industriji pjenušavih vina napravio je talijanski prosecco.
Prema podacima kompanije Nielsen, prodaja ovog pjenušavog vina, slađeg i jeftinijeg "rođaka" šampanjca porasla je 32 posto u posljednjih 12 mjeseci. Porast prodaje prosecca započeo je prije pet godina, a najviše koristi imale su tvrtke Zardetto Spumanti SRL te vinarija E. & J. Gallo. Oni koji ga piju preferiraju njegov voćni okus, mnogi barmeni počeli su ga koristiti kao glavni sastojak mnogih koktela, a uz to je i jeftinija alternativa šampanjcu tako da ne čudi što je postao toliko popularan. Međutim, nisu Talijani jedina konkurencija najslavnijem francuskom piću. I prodaja španjolske cave bilježi rast, u proteklih 12 mjeseci on je na američkom tržištu iznosio 2,2 posto.
No unatoč svemu, francuski šampanjac i dalje ostaje premium proizvod u SAD-u s najnižom cijenom od 50 dolara po boci, dok za talijanski prošek minimalno trebate izdvojiti 12 dolara. Nakon prošlogodišnjeg rasta prodaje od jedan posto, pozitivan trend očekuje se i ove godine. Sam Heitner, direktor Champagne Bureaua tvrdi kako konkurencija zapravo pomaže prodaji šampanjca. "Što više ljudi piju pjenušava vina, to je veća šansa da će postati pravi ljubitelji i kad-tad se okrenuti šampanjcu", objašnjava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu