Prema The Holmes Reportu, svjetska mreža komunikacijskih agencija, PROI Worldwide prošle je godine povećala svoje neto prihode za 10 posto na gotovo milijardu američkih dolara i tako postala najveća svjetska komunikacijska mreža agencija te peta grupacija među vodećim komunikacijskim holding društvima u svijetu.
Unutar PROI-ja djeluje ukupno 75 nezavisnih agencija, s 8.173 klijenta te 6.417 zaposlenika u više od 165 ureda diljem svijeta. Rast PROI-ja usporediv je s petpostotnim ukupnim povećanjem svjetske industrije odnosa s javnošću, čija je vrijednost za prošlu godinu procijenjena na 15,5 milijardi dolara. U usporedbi s PROI-jevim rastom od 10 posto, ostale najveće svjetske tvrtke koje pružaju usluge odnosa s javnošću ostvarile su rast od 4,9 posto, dok je prihod od naknada grupacije „velike četvorke“(Big 4) skočio za tek 3,3 posto.
Kada je riječ o popisu svjetskih holding društava, 75 agencija članica mreže PROI Worldwide zauzimaju peto mjesto u svijetu, ispred holding grupacija kao što su Publicis, Blue Focus, Huntsworth, Next 15, IPREX i Havas. U usporedbi s centraliziranim višenacionalnim tvrtkama za odnose s javnošću, PROI Worldwide je na prvom mjestu, ispred grupacija kao što su Edelman, Weber Shandwick, Burson Cohn & Wolfe, FleishmanHillard, Ketchum, MSL Group, H + K Strategies, Ogilvy PR Worldwide, Blue Focus, Brunswick i Golin.
Član PROI-ja od svojeg je osnutka i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, kao jedina agencija za strateški komunikacijski menadžment iz Hrvatske. „Drago nam je da kao dio PROI-ja imamo priliku dijeliti iskustva i znanja s kolegama iz nekih od najuspješnijih svjetskih agencija. Tijekom pet godina, koliko sudjelujemo u radu ovog partnerstva, suradnja s drugim članicama mreže donijela nam je brojne koristi, kao i potvrdu da radimo u skladu sa zaista najvišim profesionalnim standardima naše struke. Do nedavno smo u PROI mreži bili jedina agencija iz regije te nam je zaista drago da nam se ove godine pridružila još jedna agencija iz susjedstva, New Media Team iz Beograda. Čestitamo im i veselimo se budućim suradnjama“, izjavila je Kristina Laco, jedna od direktorica Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri.
Veća potražnja, razmjena znanja i fleksibilnost predstavljaju pogodnosti
„Agencije iz mreže PROI Worldwide iskoristile su povećanu potrebu za komunikacijskim uslugama u svim područjima uključujući upravljanje reputacijom, krizno komuniciranje, upravljanje temama od javnog značaja i upravljanje promjenama, komunikaciju u digitalnom i sadržajnom marketingu, te komunikacija na društvenim mrežama. Naši su uredi iznimno snažno povezani, a razmjena zaposlenika postala je uobičajena, što nam omogućuje da razmjenjujemo znanja o poslovnim sektorima te kulturološke norme koje su različite u različitim dijelovima svijeta, što pogoduje i našim zaposlenicima i našim klijentima“, istaknula je Clare Parsons, predsjednica mreže PROI Worldwide na svjetskoj razini te predsjednica londonske tvrtke za upravljanje reputacijom Lansons.
Integrirane usluge, globalno gledište i snažna lokalna ponuda ubrzavaju rast
„Rast i marketinška strategija mreže PROI Worldwide temelje se na dokazanoj formuli“, rekao je suosnivač i partner Allard W. van Veen, koji je na poziciji PROI-jeva globalnog izvršnog direktora još od 1993. godine. Dodao je kako se uspješan proces dovođenja novih agencija u mrežu nastavlja fokusirati na pronalaženje najdinamičnijih agencija na tržištu.
PROI je usredotočen i na regionalna i podregionalna tržišta poput ASEAN-a (Savez država Jugoistočne Azije), nordijskih zemalja, središnje Europe, Afrike, Latinske Amerike i drugih područja trgovine koja odražavaju zemljopisna tržišta koje su ustanovili njihovi klijenti.
Van Veen je dodao da uspjeh mreže PROI Worldwide donosi i određene nedostatke jer „veliki globalni igrači sve češće žele kupiti naše agencije“.
Prvo globalno partnerstvo u odnosima s javnošću na svijetu 2020. godine obilježava 50. godišnjicu
PROI Worldwide prvo je svjetsko partnerstvo neovisnih agencija, osnovano u Europi 1970. godine. Sljedeće godine obilježit će 50. godišnjicu osnutka, i to u Londonu, gdje je i osnovano prije preseljenja u SAD 1993. godine.
Osim svakodnevnog međusobnog poslovanja, direktori agencija sastaju se i razmjenjuju informacije vezane uz industriju svakoga dana, kao i na godišnjim globalnim i regionalnim sastancima u regijama APAC (azijsko-pacifička regija) i EMEA (Europa, Bliski Istok i Afrika) te u Sjevernoj i Južnoj Americi.
Globalni upravni odbor, na čijem čelu je Clare Parsons, čine još i Lena Soh-Ng, potpredsjednica za regiju APAC, Angela Scaffidi, potpredsjednica za regiju APAC, Lisa Ross, potpredsjednica za Amerike, Laura Tomasetti, potpredsjednica za Amerike, Kaija Pohjala, potpredsjednica za regiju EMEA, Rania Azab, potpredsjednica za regiju EMEA, Ciro Reis, Južna Amerika, globalni izvršni direktor i suosnivač Allard W. van Veen, te direktor globalnog razvoja Jean Leopold Schuybroek.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu