Prodaja energetskih pločica puno govori o Amerikancima

Autor: Poslovni.hr , 20. veljača 2014. u 17:57
Foto: Thinkstock

Seifer objašnjava kako ljudi pokušavaju unositi hranu koja ima nisku kaloriju, ali da je bogata vlaknima i proteinima.

U SAD-u je skočila prodaja čokoladica, a kao razlog stručnjaci navode nove navike kupaca koje sve češće jedu energetske pločice/čokoladice kao „zdraviju zamjenu“ za bombone ili druge grickalice, piše NBCNews.

Energetske čokolade sve više pristaju našem užurbanom stilu života, tvrdi Darren Seifer, stručnjak u kompaniji za istraživanje tržišta NPD Group. Također napominje da ljudi tijekom putovanja i za radnim stolom uvijek imaju jednu ruku slobodnu, koju mogu iskoristiti kako bi pojeli čokoladicu.

Naime, američki radnici sve češće žrtvuju svoje pauze za ručak kako bi bili produktivniji, a sve se više oslanjaju na male zalogaje koje unose tijekom radnog vremena. Što potvrđuju i najnoviji podaci koje je ranije ovog mjeseca objavio zavod za statistiku rada iz SAD-a, a koji kažu kako je produktivnost radnika porasla u četvrtom tromjesečju 2013. po godišnjoj stopi od 3,2 posto.

Sve manje vremena za obrok

U online anketi iz 2012. godine, ManpowerGroup, američka kompanija za posredovanje prilikom zapošljavanja, utvrdila je kako manje od 20 posto radnika uzima redovito pauzu za ručak. S druge strane oko 40 posto radnika ne jedu za svojim radnim stolom, a 28 posto kaže da rijetko ili nikada ne uzima pauzu za ručak. "Zamijetili smo ovu vrstu ponašanja posebice pojavom recesije, a ljudi zapravo nikada nisu izašli iz nje ", objašnjava Margaret Ann – Cole, viša potpredsjednica kompanije.

Seifer objašnjava kako ljudi pokušavaju unositi hranu koja ima nisku kalorijsku vrijednost, ali da je bogata vlaknima i proteinima. Naime, oko polovice Amerikanaca pokušava unositi što više proteina u svoju prehranu. Prehrambeni proizvođači su zbog toga odlučili udovoljiti zahtjevima svojih kupaca. Tako je prošle godine 18 posto čokoladica bilo označeno kao visokoproteinski proizvod, u odnosu na nešto manje od 13 posto u 2009. godini, kazao je Beth Bloom, analitičar hrane koji radi za Mintel, kompaniju za istraživanje tržišta.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close