Procter&Gamble i Lidl u kampanji Reci DA!

Autor: Poslovni dnevnik , 15. travanj 2014. u 21:59
Humanitarna kampanja omogućit će djeci oboljeloj od sindroma Down i njihovim roditeljima materijale neophodne za učenje i njihov svakodnevni život

Humanitarna kampanja omogućit će djeci oboljeloj od sindroma Down i njihovim roditeljima materijale neophodne za učenje i njihov svakodnevni život.

U utorak 15. travnja predstavljena je kampanja Reci DA! DAruj znanje djeci sa sindromom Down i njihovim roditeljima.

Humanitarna kampanja omogućit će djeci oboljeloj od sindroma Down i njihovim roditeljima materijale neophodne za učenje i njihov svakodnevni život. U humanitarnoj akciji sudjeluju tvrtke Procter&Gamble i Lidl. Kupci Procter&Gamble proizvoda u Lidlu do kraja lipnja pomažu u nabavi edukativnih materijala za djecu oboljelu od sindroma Down. Podršku kampanji dali su pjevač Oliver Dragojević, dječji pisac i novinar Mladen Kušec i glumica Judita Franjković.   

Komentirajte prvi

New Report

Close