U utorak 15. travnja predstavljena je kampanja Reci DA! DAruj znanje djeci sa sindromom Down i njihovim roditeljima.
Humanitarna kampanja omogućit će djeci oboljeloj od sindroma Down i njihovim roditeljima materijale neophodne za učenje i njihov svakodnevni život. U humanitarnoj akciji sudjeluju tvrtke Procter&Gamble i Lidl. Kupci Procter&Gamble proizvoda u Lidlu do kraja lipnja pomažu u nabavi edukativnih materijala za djecu oboljelu od sindroma Down. Podršku kampanji dali su pjevač Oliver Dragojević, dječji pisac i novinar Mladen Kušec i glumica Judita Franjković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu