Priče kojima se pobjeđuje svaka ‘što ako’ situacija

Autor: Sergej Novosel Vučković , 17. prosinac 2020. u 21:59
Brend menadžerica Beck’sa Maja Bevanda o nagradnoj kampanji

Cilj je potrošače potaknuti da naprave korak u prevladavanju svojih strahova i nadahnu se.

U ovoj godini, po mnogome izazovnoj i nepredvidivoj, naučili smo da nikad nije bilo važnije komunicirati s potrošačima, posebno smo na digitalnim kanalima i kroz izravnu komunikaciju osluškivali njihove potrebe, želje i izazove.

Kaže tako Maja Bevanda, brend menadžerica piva Beck’s (u sklopu Zagrebačke pivovare), u povodu lansiranja nagradne kampanje Pobijedi svako ‘što ako’, koja nakon mjesec dana završava u nedjelju 20. prosinca.

“Krenuli smo s novom digitalnom kampanjom za Beck’s Pobijedi svako ‘što ako’ kako bismo u što pozitivnijem duhu ispratili ovu izazovnu godinu.

Našim potrošačima smo osigurali platformu i pružili priliku da podijele svoje inspirativne priče, ali i da pronađu motivaciju iz ‘što ako’ priča drugih, njima nepoznatih ljudi. Cilj je potaknuti potrošače da izađu iz zone komfora, da naprave prvi korak u prevladavanju svojih strahova i pobijede svoje svako ‘što ako’”, kaže Bevanda.

Na web stranici se tako mogla (i još se može) objaviti vlastita kratka priča od maksimalno 500 znakova, a najbolje priče o rušenju vlastitih barijera Beck’s nagrađuje. Uz to, i slavni influenceri, poput Ide Prester i Vida Juračića, na Instagramu postaju svoje priče, kao poticaj drugima.

“Odaziv je sjajan, reakcijom javnosti smo iznimno zadovoljni. Ono što nas najviše veseli jest to što kampanja kod naših potrošača budi pozitivnu emociju te borbu i želju da svaki ‘što ako’ iz sumnje pretvore u akciju koja onda rezultira divnim, inspirativnim pričama”, kaže brend menadžerica.

Dodaje da su za njih u kompaniji sve priče pobjedničke, ali da će najbolje ipak morati izabrati, i to prema pravilima natječaja.

“Cilj kampanje je upravo osobna pobjeda i zbog toga čestitamo svima koji su uspjeli prevladati svoj strah. Natječaj traje do nedjelje, a proglašenje najboljih bit će krajem godine”, zaključuje Maja Bevanda, Beck’sova brend menadžerica.

Komentirajte prvi

New Report

Close