Priča mora biti zanimljiva svima, ne samo ciljanoj publici

Autor: Marta Duić , 01. travanj 2015. u 16:00
Per Nilsson

Važno je usuditi se i imati hrabrosti učiniti nešto drugačije od drugih, danas nije moguće igrati na sigurno.

Per Nilsson odgovoran je za PR na globalnoj razini u Volvo Trucks – jednom od najvažnijih brandova kamiona na svijetu.

Bio je zadužen za PR strategije i provedbu viralne kampanje Live Test Series, uključujući i uspješan Epic Split video sa Jean-Claude Van Dammeom, koji je rezultirao znatnim medijskim publicitetom. Volvo Trucks je najnagrađivaniji oglašivač na svijetu 2014. i to bez ijednog potrošenog novčića na oglašavanje. Na Danima komunikacija koje će se održati od 16.do 19.travnja u Hotelu Lone u Rovinju, Nilsson će odvesti posjetitelje iza kulisa kampanje koja je promijenila percepciju B2B komunikacije i 'oživjela' Jean-Claude Van Dammea.

 

20nagrada

na Cannel Lions osvojila je Nilssonova kampanja za Volvo Trucks

Gdje ste stjecali poslovno iskustvo prije dolaska u Volvo, koja je tajna vašeg uspjeha?
Radio sam nekoliko godina kao PR konzultant, a dolaskom u Volvo preuzeo sam područje unutarnje i vanjske komunikacije. Osnovna ideja je da imati drugačiji pristup u B2B komunikaciji, umjesto prihvaćanja "business to all˝ strategije. Stvorili smo komunikaciju koja je izuzetno važna za našu glavnu ciljnu skupinu kupaca kamiona, ali je istovremeno zanimljiva i utječe i na širu publiku od same ciljane skupine. B2B komunikacija bi trebala biti jednako zanimljiva i kreativna kao i kada je riječ o potrošačkim proizvodima.

Što savjetujete kolegama koji troše brdo novaca za kampanje? 
Trebate ispričati veliku priču, a da ste pritom fokusirani na proizvod. No, kako bi dobili publicitet, bez velikog medijskog budžeta mi smo osigurali da nam vijesti imaju visoku vrijednost već od samog kreativnog procesa i uključili smo više razina sadržaja koji će biti relevantni za više ciljanih skupina – a samim time biti će i više razloga za dijeljenje naših sadržaja. 

Koliko će posjetiteljima vaše predavanje pomoći u njihovom poslovanju u budućnosti? 
Pokazati ću im da je važno usuditi se i imati hrabrosti učiniti nešto drugačije od drugih. U današnjem medijskom prostoru nije moguće igrati na sigurno kako bi dobili veliki utjecaj i angažman. Nikad nećete znati koja će od vaših kampanja biti uspješna, ali radeći s dugoročnom strategijom možete povećati izglede za to. 

Koje je vaše najveće dostignuće u dosadašnjoj karijeri? 
Predstavljajući Volvo kamione postali smo najnagrađivaniji oglašivač u svijetu i to je za mene nevjerojatna priča. Dvadeset osvojenih nagrada na Cannes Lions to dodatno potenciraju kao I činjenica da smo svjetski prvaci u oglašavanju i zaista je u pitanju fantastično iskustvo. Ipak, moj najveći uspjeh je taj što imam uspješan i posvećen tim koji je uvijek spreman na timski rad.  

Angažirali veterana

Kako je došlo do suradnje s Jean- Claude Van Dammeom? 

Naš kreativni tim je došao na ideju da glavni junak reklame stoji na dva kamiona dok oni idu unazad, a uz savjete naših stručnjaka odlučili smo se za korištenje jedinstvenog i preciznog sustava upravljanja zahvaljujući kojem se može još bolje dočarati ˝kidanje˝ kamiona. Nakon te odluke, jedini logičan izbor je bio Jean- Claude Van Damme koji je po takvim scenama svjetski poznat i priznat.

Komentirajte prvi

New Report

Close