Internetska prodaja na kineskom tržištu postala je mamac za najluksuznije svjetske brendove koji u njoj očito vide spas od pada prometa.
Trend otvaranja online trgovina u sklopu Alibabina Tmalla pokrenuo je u travnju Burberry, u kolovozu je isto učinio Calvin Klein, a sada se svoje proizvode kineskim kupcima nudi i Orange linija Hugo Bossa. "Online prodaja mogla bi za industriju luksuza biti nova Kina", komentirao je novinar Businessweeka Andrew Roberts napominjući kako klasično kinesko tržište više nije ono što je nekad bilo. Zna to dobro, primjerice, Prada. U prvoj polovici godine prodaja im je u toj zemlji smanjenja dva posto, a slično je doživio i Richemont koji zastupa luksuzne brendove poput Cartiera i Piageta, njihov minus na kraju rujna iznosio je četiri posto. Kao glavni razlozi pada luksuzne robe navode se pogoršanje ekonomske situacije u Kini i emigriranje imućnih Kineza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu