Prema švedskom konceptu Janko je usvojeni sin

Autor: Majda Žujo , 28. veljača 2013. u 10:45
Teaser kampanja Tele2

Jeste li vidjeli moga sinka Janka? – pitanje je koje nas u posljednje vrijeme bombardira s billboarda.

Jeste li vidjeli moga sinka Janka? – pitanje je koje nas u posljednje vrijeme bombardira s billboarda, a istoimena prigorska narodna dječja pjesmica svira s poznatih radio postaja. Pa tko je Janko?

Sudeći prema fontu slova koji je jednak fontu kojim se koristi teleoperater Tele2, riječ je o još jednoj "teaser" kampanji za usluge te kompanije. A s obzirom da je Tele2 u Hrvatskoj do sada adaptirao marketinške kampanje proizišle iz radionice švedske marketinške agencije Forsman & Bodenfors, Janko bi mogao biti posvojeni sin sveprisutnog Gregora, crne ovce koja je u Hrvatskoj maskota tog brenda. U švedskoj verziji reklame za Tele2 koja je lansirana lani, crna ovca Frank (švedska verzija Gregora) dobio je, naime, bijelu nasljednicu.

No, kako nikada nije imao djevojku, Frank je otišao čak u Kinu posvojiti malo bijelo janje po imenu Francis. Švedska kampanja sa Francis inspirirana je rođenjem te krštenjem švedske princeze Estelle, kćeri švedske krunske princeze Victorije pa je i razlog da je na tom tržištu prošla prilično zapaženo. No, tko je Janko zapravo, i postoji li poveznica između ove dvije kampanje, saznat će se u petak kada je tempirano otkrivanje istine. Ako je pretpostavka o preuzimanju švedskog koncepta točna, ovo je odgovor na nagradno pitanje tko je Janko, za kojeg će najsretniji sudionik u izvlačenju biti nagrađen telefonom Samsung Galaxy.

Komentirajte prvi

New Report

Close