Prehrambena industrija očekuje 
da će bioambalaža donijeti revoluciju

Autor: Poslovni dnevnik , 17. listopad 2013. u 22:01
Tetra Pak ekološko istraživanje provodi svake dvije godine/Fotolia

Potrošači i dalje ocjenjuju karton najekološkijom ambalažom, no više od 50 posto ih smatra kako će primjena bioplastike još više poboljšati ekološka svojstva kartona.

Potrošači u cijelom svijetu sve više traže obnovljive materijale i ekološko obilježavanje proizvoda, a recikliranje je postalo temeljni zahtjev i za potrošače i za predstavnike prehrambene industrije. Pokazalo je o istraživanje Tetra Paka, vodeće svjetske kompanija u proizvodnji rješenja za preradu i pakiranje prehrambenih proizvoda. Inače, riječ je o petom istraživanju u području ekologije, koje ta kompanija provodi bienalno.

Potrošači konzervativniji

Predstavnike prehrambene industrije sve više zanimaju obnovljivi materijali, što je rezultat razvoja novih tehnologija. Oni su uporabu materijala na biološkoj bazi ocijenili jednim od najvažnijih trendova koji će oblikovati budućnost industrije ambalaže pića. S druge strane, potrošači i dalje ocjenjuju karton najekološkijom ambalažom jer je papir obnovljivi materijal. Ipak, više od 50 posto potrošača smatra kako će primjena bio-plastike još više poboljšati ekološka svojstva kartonske ambalaže.

 

37posto

potrošača redovito traži ekološke oznake na prehrambenoj ambalaži

Kako je pokazalo izvješće Tetra Paka potrošači imaju sve veću potrebu za dodatnim informacijama o utjecaju na okoliš. Kako bi mogli odabrati proizvode uz punu informiranost, 37 posto potrošača redovito traži ekološke oznake na prehrambenoj ambalaži. Čak 54% potrošača vjeruje ekološkim oznakama, u odnosu na 37 posto 2011. godine. Svaki peti potrošač u istraživanju prepoznaje logotip Forest Stewardship Councila (FSC), a većina ga ispravno povezuje s održivim šumarstvom.

Razvrstavanje i odvajanje ambalaže za recikliranje i dalje je najvažnija aktivnost potrošača vezana uz zaštitu okoliša, što se nije mijenjalo od 2005. Mogućnost recikliranja ambalaže predstavnicima prehrambene industrije u međuvremenu je postala imperativ kod razvoja proizvoda ili usluga.

Vizija Tetra Paka

"Rezultati ovogodišnjeg istraživanja potvrđuju važnost stavljanja okoliša u središte naših strateških planova", rekao je Dennis Jönsson, izvršni direktor Tetra Paka. "Čvrsto smo se obvezali smanjiti svoj utjecaj na okoliš u svim karikama lanca vrijednosti, razvijati održive proizvode i povećati omjere recikliranja. Uspješno napredujemo prema ciljevima koji smo si postavili u ovim važnim područjima".

 

54posto

potrošača vjeruje ekološkim oznakama

Inače, Tetra Pak provodi istraživanje od 2005. godine. U istraživanju u području ekologije za 2013. godinu sudjelovalo je više od 7000 potrošača kao i više od 200 predstavnika prehrambene industrije iz ukupno 13 zemalja, uključujući SAD, Brazil, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francusku, Njemačku, Belgiju, Nizozemsku, JAR, Tursku, Indiju, Rusiju, Kinu i Japan.

Komentirajte prvi

New Report

Close