ZAGREB Privredna banka Zagreb u četvrtak je u Zagrebu otvorila prvu poslovnicu s novim vizualnim identitetom. U skladu sa strateškim rebrendingom, sve banke članice grupe Intesa Sanpaolo, pa tako i PBZ, dobile su novi ujednačeni logo, s tom razlikom da PBZ zadržava crvenu boju kao svoju tradicionalnu, dok će ostale članice uvesti zelenu boju u imena svojih banaka. Strateški rebrending ima za cilj jačanje prepoznatljivog identiteta u svih 12 zemalja srednje i istočne Europe. Novi logo predstavlja rimski akvadukt.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu