U petak navečer u Matis Absolut Loungeu u Zagrebu Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodijelila je godišnje nagrade. Nagrade Grand PRix HUOJ-a dodjeljuju se najboljim komunikacijskim projektima, a ove se godine u napetoj konkurenciji natjecao čak 61 projekt.
Najveći broj projekata prijavljen je u konkurenciji javnog sektora i velikih tvrtki. Stručni žiri u sastavu od jedanaest komunikacijskih stručnjaka, na čelu s predsjednicom Boškom Trbojević, ocijenio je projekte u devet kategorija te su posebne nagrade dodijeljene i pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima. Posebna nagrada za komunikatora godine u 2015. dodijeljena je novinarki Heleni Puljiz. Grand Prix za odnose s javnošću u javnom sektoru odnio je projekt "Kulturni incidenti" agencije Vajt d.o.o. i HNK Split.
Najboljim projektom u kategoriji društveno odgovornog poslovanja proglašen je projekt "Kako je prostor za vaše ideje postao spajaLICA" Ine – industrije nafte. U poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke Grand Prix odnio je Media Val d.o.o. i "Komunikacijska podrška projektu Tour of Croatia". Na samom kraju predsjednica HUOJ-a Aleksandra Kolarić uručila je nagradu za razvoj struke Željku Jeliću iz Badela 1862. "U svojoj dugoj karijeri uvijek je vrlo snažno, svojim uvjerljivim baritonom glasno zastupao načela etičnosti i aktivno se zalagao za promociju vrijednosti naše struke. Jedan je od osnivača Hrvatske udruge za odnose s javnošću, aktivan u njenim tijelima, događajima i inicijativama", stoji u obrazloženju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu