Na konferenciji Brand&Trends, u organizaciji Večernjeg lista, održanoj u hotelu Zonar, sudjelovali su najbolji svjetski marketinški stručnjaci, kao i domaći nagrađeni svjetskim nagradama, ali stručnjaci i iz New Yorka, Londona i Bruxellesa koji su objašnjavali kako se stvaraju snažni brendovi koji se ističu na tržištu.
Ivana Krajinović, članica Uprave Večernjeg lista, otvorila je konferenciju te kazala: “Večernji list ove godine slavi 65 godina, ali i mi razmišljamo što želimo od budućnosti. Iako mi u Večernjaku vrlo dobro znamo kako je graditi brendove, imamo više njih, braću i sestre Večernjakovih brendova, moramo ga graditi dalje.













Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu