Povučena “najbešćutnija i najbezosjećajnija reklama svih vremena”

Autor: Poslovni.hr/Hina , 04. prosinac 2015. u 10:33
Arhivska fotografija: Goran Jakuš / Pixsell

“Vrlo nam je žao što je naša radijska reklama bila neprihvatljiva nekim slušateljima”.

Njemačka podružnica Daimlera povukla je radijsku reklamu za automobil Smart u kojoj se navodilo da Djed Božićnjak ne postoji nakon lavine prigovora roditelja čija su djeca čula marketinšku poruku. 

"Vrlo nam je žao što je naša radijska reklama bila neprihvatljiva nekim slušateljima", kazala je glasnogovornica tvrtke dodajući da će reklama za Smartov model Forfour, povučena u četvrtak, biti zamijenjena  drugom.

U reklami se čulo kako majka govori: "Djeca stvarno vjeruju da je naš djed bio Djed Božićnjak… Željela bih da nikad ne saznaju da Djed Božićnjak ne postoji" i potom se u pozadini čuju dječji glasovi: "Što?!"

Jedan od ogorčenih slušatelja napisao je na Smartovoj Facebook stranici da bi ta reklama pobijedila na izboru za najbešćutniju i najbezosjećajniju reklamu svih vremena.

Komentirajte prvi

New Report

Close