Potrošači najviše vjeruju BMW-u

Autor: Josipa Ban /VLM , 15. travanj 2013. u 21:59
BMW slijede Walt Disney, Rolex i Google

Slijede ga Walt Disney, Rolex i Google.

BMW je tvrtka s najveći ugledom među potrošačima, pokazuje istraživanje Reputation Instituta. Slijede ga Walt Disney, Rolex i Google.

Zanimljivo je da je Nestle po prvi put ušao u top deset dok je Apple pao s petog na 12 mjesto. Istraživanje pokazuje i da se tvrtke više cijene u vlastitim zemljama, dok čak 55 posto potrošača nije sklono preporučiti stranu kompaniju. No, iako 60 posto direktora ovih tvrtki vidi konkretnu vezu između povjerenja potrošača i rezultata, njih tek 20 posto spremno je iskoristiti povjerenje i uložit više u zaštitu od potencijalnog rizika. "Tvrtke sa čela ljestvice sistematski rade na ugledu", kaže Kasper Ulf Nielsen iz Reputation Institutea.

Komentirajte prvi

New Report

Close