Zašto nas neki ljudi u nekim tvrtkama stalno zapanjuju izvrsnim odlukama, dok u drugim tvrtkama čine pogrešku za pogreškom? Razumiju li oni bolje svoje poslovanje? Ili su jednostavno pametniji? Ili je sve to stvar sreće?
Odgovor, prema J. Frank Yatesu u knjizi "Poslovno odlučivanje", nije nijedan od navedenih. Ključ je, rijetko spoznat, u tomu kako menadžeri upravljaju procesom odlučivanja – praksa poslovnog odlučivanja menadžera. Na temelju trideset godina istraživanja i iskustva kao i studiranja psihologije, ekonomije, statistike, strategije, medicine i drugih polja koja objašnjavaju prirodu problema poslovnog odlučivanja, Yates naglašava deset osnovnih elementa odlučivanja koji su ključni u upravljaju procesom donošenja poslovnih odluka i, naposljetku ne manje važno, boljih odluka tvrtke. On obuhvaća probleme u rasponu od prepoznavanja je li odluka uopće potrebna do osiguravanja njene provedbe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu