Prema rezultatima agencije Gemius za svibanj, među četiri najposjećenija web sitea čak tri su iz sustava Styrije.
Prva su 24 sata, koja su i u svibnju rasla za 4,5 posto u odnosu na prethodni mjesec. Na trećem je mjestu portal Večernjeg lista, s rastom od pet posto. i a četvrto Njuškalo. Ostale visoke pozicije zauzimaju Jutarnji list na drugom mjestu, te Dnevnik, T-portal, Net, Dnevno, Coolinarika i Slobodna Dalmacija, koja zaključuje listu od deset najuspješnijih. Portal Poslovnog dnevnika i dalje raste te je već treći i mjesec za redom na 12. mjestu, što ga čini daleko najčitanijom poslovnom novinom- najbliža konkurencija tek je na 61., odnosno na 80. i 94. mjestu. Istraživanje Gemiusa važnoo je za marketinšku industriju, a osmislili su ga poljski stručnjaci. Riječ je o marketinškom projektu mjerenja posjećenosti web siteova, koji se sa jednakom metodologijom izvodi u državama istočne i srednje Europe, te dijelu jugoistočne Europe. Od zemalja regije, prisutan je na tržištima Slovenije, Srbije, BiH i Maledonije. U Hrvatskoj istraživanje Gemiusa obuhvaća 111 web siteova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu