Poslovni potencijal JoomBoosa oglašivači su već prepoznali

Autor: Sergej Županić/24sata , 12. listopad 2016. u 22:01
Vitaly Zdorovetskiy, jedan od najvećih YouTube prankstera/PIXSELL

U godinu dana 60.000 pretplatnika na Joom-Boosovu kanalu na YouTubeu i 10 milijuna posjeta.

Kad je prije nekoliko dana u Sava centru u Beogradu JoomBoos objavio početak natječaja za nove talente i zvijezde "VideoStar", nekoliko tisuća mladih dočekivali su svoje idole kao pop-zvijezde. Atmosfera je bila poput one na pop-koncertima, djevojke i mladići natiskivali su se na ograde sa zaštitarima kako bi u objektiv mobitela uhvatili svoju omiljenu zvijezdu ili vlogera ("video" plus "bloger").

Procvat za dvije-tri godine  
Anegdota je poučna, jer iza tih nekoliko idola, čije objave kratkih videoklipova prate, stoji nekoliko stotina tisuća pretplatnika na njihovim YouTube kanalima i više od sto milijuna pregleda tih videa. Multimilijunska brojka je točna, što znači da se od toga na kraju priče može ozbiljno zarađivati. Taj je fenomen u Hrvatskoj lani, prije svih, prepoznala ekipa Styrijina JoomBoosa, odnosno voditelj tog projekta Matej Lončarić i njegova producentica Maša Zibar. Oni danas imaju 60.000 pretplatnika na JoomBoosovu kanalu na YouTubeu i 10 milijuna posjeta, što se pristojno osjeti već na zaradi od klikova, što otvara i posve nove mogućnosti oglašavanja. "Styrija se vodila uspješnim primjerima sa zapadnog tržišta kad smo pokretali projekt.

Mnogi su nam govorili da naše tržište za to još nije spremno, ali mi smo danas najbrže rastući kanal i mreža u Hrvatskoji i regiji. Od prvog mjeseca smo profitabilni, naši influenceri tj. youtuberi i naši klijenti jako su zadovoljni", kazao nam je Lončarić. Pokazalo se da je bio u pravu već kad je tek pokretao JoomBoos, a sad računa na to da će taj medij u punoj mjeri procvjetati za dvije do tri godine.  U Srbiji se to događa već danas. Novi način komunikacije pomoću modernih tehnologija koji se od nekog vremena rađa i u Hrvatskoj, u Srbiji već neko vrijeme zauzima prostor na internetu, i to prostor u kojem se rodila svojevrsna subkultura.  

 

Lončarić

Od prvog mjeseca smo profitabilni, naši Youtuberi i klijenti jako su zadovoljni.

U svijetu je takav prostor već iznjedrio globalne zvijezde kao što je Vitaly Zdorovetskiy, jedan od najvećih YouTube prankstera koji iza sebe ima već milijardu klikova i milijunske zarade. Njega je prije godinu dana JoomBoos prvi put doveo u Hrvatsku, i to povodom pokretanja JoomBoos YouTube kanala.Ovakav način komunikacije većinom mladih, ali ne samo njih, izravna  je posljedica preslagivanja elektroničkih vizualnih medija, ponajprije televizije, uslijed globalnog tehnološkog razvoja. 

Rober Knjaz ispred vremena 
Mnogo je primjera za ovakvo seljenje specifične videoprodukcije na internet u formu, među ostalim, YouTube kanala, koji zbog masovnosti postaju vrlo komercijalni. Još prije dvije godine Disney je platio milijardu dolara kako bi preuzeo YouTube kanal "Maker Studios", koji je na planetarnoj sceni radio nešto što je u suštini vrlo nalik ovome što danas u Hrvatskoj uspješno gradi JoomBoos.  Koncept ovog vida komunikacije jest da autora sadržaja podržava u kreativnom smislu, bez obzira na to  čine li sadržaj smicalice, parodije, izazovi, savjeti iz zdravlja, gastronomije, ljepote, kozmetike, pa i znanosti, popularizirane do mjere koliko je nekome to volja, sporta ili nebrojeno mnogo drugih područja.

Bitno je to što njegova popularnost znači i marketinšku privlačnost. Svaki na svoj način, izvorno su iz takvih YouTube kanala u hrvatsku javnost na nacionalnoj razini već ranije prodrli TV voditelj Ivan Šarić, Ella Dvornik, Toni Milun.  Zanimljivo otkriće JoomBoosa je da se istim takvim stilskim izričajem u svojim dokumentarnim TV serijama i putopisnim reportažama od početka koristi i Robert Knjaz. On je svojim lansiranjem bake Slavice kao pop-zvijezde, usto, pokazao da životna dob videozvijezde za takav vid nove tehnološke popularnosti uopće nije bitna. Baš zbog specifičnog Knjazova izričaja, JoomBoos ga je sada angažirao u žiriju za svoj novi talent show "VideoStar". Uz Knjaza, u JoomBoosovu su žiriju i Mila Elegović, Filip Dizdar i Igor Barbarić, koji će odabirati kandidate iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije. 

Pioniri u regiji 
JoomBoos je, naime, prvi u regiji uočio profitabilnost organiziranja sve sile pravih zvijezda videokanala na internetu, princip koji je na Zapadu prisutan već nekoliko godina, i tu lidersku poziciju namjerava zadržati.  JoomBoosova ekipa već dulje ima uredno položen certifikat YouTuba i danas je tu riječ o stručnjacima koji savršeno znaju kako se na YouTubeu posluje.

Kardashiani vizionari

S TV-a se preselili na internetske platforme
Obitelj Kardashian svjetsku je popularnost stekla reallity showom "Kardashians". Vremenom je gledanost TV showa padala, dok im se neusporedivo povećala gledanost sadržaja koji kroz kratke videoformate iz svakodnevnog života objavljuju svakodnevno na raznim internetskim platformama. Show je na internetu nastavio biti profitabilan. Mlada publika koja je stasala u svijetu u kojem više ne mora čekati na željeni videosadržaj uvjetovan rasporedom TV programa, nego su kraće forme dostupne u realnom vremenu, ili i ne baš tako mlada publika, koja je nove tehnologije usvojila na isti takav način, preko noći su reagirali na Kardashiane na internetu i gledanost njihovih aktivnosti na različitim društvenim mrežama munjevito je porasla.

Komentirajte prvi

New Report

Close