Poslovni dnevnik ponosno nosi Superbrands znak!

Autor: Poslovni.hr , 04. ožujak 2015. u 12:07
Foto: Danijel Berković / Pixsell

Brendovi su ocjenjivani prema četiri najvažnije karakteristike.

Nakon preuzimanja licence za upravljanje organizacijom Superbrands u Hrvatskoj i Sloveniji organizirano je glasanje Stručnog vijeća Superbrands za 2015. godinu. Vijeće se sastoji od 34 člana, predstavnika struke iz svijeta marketinga, medija i odnosa s javnošću.

Iako svake godine mnogi brendovi predano rade na svojem pozicioniranju na tržištu, samo je neke od njih struka ocijenila visokom ocijenom, a Superbrands ih nagrađuje počasnom titulom. Jedan od tih brendova je i Poslovni dnevnik, stoga mu ovom prilikom još jednom čestitamo!

 

Brendovi su ocjenjivani prema četiri najvažnije karakteristike: pouzdanost, kvaliteta, razlika i emotivni učinak, te se nakon ocjenjivanja svih članova stručnog vijeća formirala ukupna ocjena za svaki brend.

Vesna Sekalec, direktorica projekta Superbrands

Komentirajte prvi

New Report

Close