Poslovni dnevnik – najjači poslovni medij u Hrvatskoj

Autor: Poslovni dnevnik , 25. travanj 2013. u 09:47
12 posto korisnika interneta u Hrvatskoj posjećuje Poslovni.hr

Oslanjajući se na kvalitetno novinarstvo, Poslovni dnevnik postao je najjača poslovna medijska platforma u Hrvatskoj.

Poslovni dnevnik najstarije su i najčitanije dnevne poslovne novine u Hrvatskoj i ujedno najčitaniji biznis portal u zemlji (www.poslovni.hr). Tome u prilog govore najnoviji podaci za ovu godinu. Prema rezultatima objavljenim za prvi kvartal, Poslovni dnevnik najčitanija je dnevna poslovna novina. 

Vodeći na tržištu
Rezultati redovitog istraživanja čitanosti, koje provodi agencija Ipsos Puls (MEDIApuls), za prva tri mjeseca 2013., pokazuju kako je Poslovni dnevnik prema ostvarenom dosegu najčitanija dnevna poslovna novina, čak 50% čitanija od prvog konkurenta. Vodeća pozicija na tržištu i pozitivan trend rezultat su stalne prilagodbe sadržaja potrebama čitatelja. Web portal Poslovni.hr, također bilježi odlične rezultate. U navedenom razdoblju poslovni.hr je imao prosječno 275.789 jedinstvena posjetitelja i više od 4 milijuna otvorenih stranica mjesečno. U prilog izvanrednim rezultatima portala ide i podatak da je u odnosu na rezultate ostvarene u istom razdoblju prošle godine, poslovni.hr imao dvostruko više jedinstvenih posjetitelja i uspio doći do čak 12% internet korisnika u Hrvatskoj što ga stavlja na 14 mjesto Gemiusove ljestvice posjećenosti portala, čime je pretekao i neke news portale. Da je poslovni.hr zaista prvi izbor za pronalaženje informacija iz biznisa, pokazuje i činjenica da glavni konkurenti zajedno u Hrvatskoj nemaju čitatelja koliko ima poslovni.hr. Oslanjajući se na kvalitetno novinarstvo, kao glavnu misao vodilju te prilagođavajući se dinamičnom okruženju koje donose nove, moderne tehnologije Poslovni dnevnik postao je najjača poslovna medijska platforma u Hrvatskoj. Ne govoreći samo o biznisu, nego i predstavljajući ljude koji su ga stvorili i koji ga pokreću, Poslovni dnevnik unosi ljudsku dimenziju u svakodnevna poslovna kretanja.

Glas poduzetnika
Poslovni dnevnik razlikuje se od drugih novina na hrvatskom tržištu jer je istinski glas poduzetničke zajednice glas uspješnih i onih koji odlučuju, tome u prilog govori i struktura čitatelja prema kojoj top-menadžeri i ostali vodeći ljudi poduzeća čine više od polovice, što je još jedan dokaz kvalitete i relevantnosti. Dugogodišnji trud i predanost potvrdila je i struka, domaća i inozemna. Nakon nagrade za redizajn, tipografiju i najbolje naslovnice Poslovni dnevnik petu godinu zaredom dobitnik je European Newspaper Award. Kvalitetu su prepoznali i sami čitatelji, pa je tako Poslovni dnevnik nositelj priznanja Qudal, Best Buy i Superbrands.

Komentirajte prvi

New Report

Close