Portal Dnevno 
proširio se na Srbiju i BiH

Autor: Saša Paparella (VLM) , 27. rujan 2013. u 16:10
Naslovnica srpske filijale portala

Nakon što je zahvaljujući desničarskoj retorici ušao među 20 najposjećenijih hrvatskih portala, Dnevno.hr je, unatoč povremenim ksenofobičnim istupima nekih od svojih autora, otvorio filijale u Srbiji i BiH.

Prilikom nedavne nogometne utakmice između Srbije i Hrvatske, pred televizijskim gledateljima u nekoliko se navrata ukazala, ne baš jeftina, reklama za portal Dnevno.

Na prvi pogled, nije jasno zašto jedan osrednje važan hrvatski portal ulaže znatan novac u reklamu, no odgovor ipak postoji- u regiji naime postoje čak tri portala s imenom Dnevno- u Hrvatskoj, Srbiji i BiH, tako da su s jednom reklamom pokrivena tri postjugoslavenska tržišta.

Izdavač dvaju od tih portala, Dnevno.hr i Dnevno.ba, ista je, hrvatska tvrtka- Portal dnevno d.o.o., Jedino srpski portal Dnevno.rs ima drugog izdavača, beogradsku građevinsku tvrtku Tehnograd. Sva tri portala koriste isti logo i ista grafička rješenja, pa se razlike svode na jezik i odabir tema. Jučer su tako čitatelji portala Dnevno.hr mogli pročitati tekst pod naslovom "Tesla je Hrvat", na Dnevno.rs piše se o Kosovu i Šešelju a na Dnevno.ba upozorava se kako "Hrvatska želi kontrolu nad nebom BiH".

Niti na jednom od tih portala čitatelje se ne informira da postoji cijela mreža bratskih portala. Zanimljivo je da Dnevno.hr slovi kao desničarski i nacionalistički portal, za koji je bilo jako teško pretpostaviti da će se širiti na tržište Srbije. Stoga smo Silvija Čižmaka, direktora tvrtke Portal dnevno, zamolili da nam objasni svrhu osnivanja novih portala u regiji. Također nas je zanimalo slijedi li osnivanje novih portala u ostalim republikama bivše Jugoslavije, odnosno stvara li se pod brendom Dnevno internet inačica nekadašnjeg Yutela. Pitali smo i tko je vlasnik tih triju portala.

"Vlasnik portala Dnevno.hr je Nikica Gović, što je vidljivo iz trgovačkog registra. Odgovore na ostala pitanje ne mogu vam dati jer se radi o poslovnoj tajni", odgovorio nam je Čižmak. U sudskom registru se kao vlasnik Chic turizma navodi Nkica Gović, poduzetnik povezan s kontroverznim Michaelom Ljubasom. Između ostalog, Gović je jedan od najvećih dioničara zagrebačkog Elektroprometa, tvrtke u kojoj Ljubas ima snažan financijski interes.

Prema istraživanjima Gemiusa, tvrtke koja daje releventne podatke o posjećenosti web stranica, Dnevno.hr je bio 16. najčitaniji hrvatski portal. U kolovozu su imali 180.000 jedinstvenih posjetitelja, što ih svrstava iza Poslovnog dnevnika a ispred Novog lista. Portal je lani snažno rastao, no godina je ipak završena s minusom od pola milijuna kuna.

Od Silvija Čižmaka nismo uspjeli doznati kada se sprema izlazak prvog broja novog tjednika 7dnevno, već najavljenog na portalu Dnevno.hr.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Da li je stvarno da država daje toliku novčanu potporu H-alteru tom govnu nad govnima među portalima?!

New Report

Close