Pokrenuta jedinstvena baza reklamnih agencija i najboljih marketinških projekata u regiji

Autor: Objava za medije , 29. svibanj 2013. u 14:28
Davor Bruketa (Press foto)

HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival s današnjim danom su pokrenuli BalCannes Yellow Pages www.balcannes.com, jedinstvenu bazu reklamnih agencija i najboljih marketinških projekata iz šest zemalja regije.

HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival s današnjim danom su pokrenuli BalCannes Yellow Pages www.balcannes.com,  jedinstvenu bazu reklamnih agencija i najboljih marketinških projekata iz šest zemalja regije.

BalCannes Yellow Pages zamišljena je kao revolucionarna baza putem koje oglašivači tijekom cijele godine mogu pretraživati agencije i njihove radove kako bi na što jednostavniji način mogli odabrati agenciju koja će im pružiti najbolju marketinšku podršku.

Davor Bruketa, član Uprave HURA-e, je izjavio: "BalCannes Yellow Pages je svojevrsni online imenik reklamnih agencija putem kojeg oglašivači mogu pretraživati agencije i projekte kad god im to padne na pamet. Cijela ideja oko ovoga online pretraživanja odlična je prilika za oglašivače da dobiju uvid u najbolju agencijsku praksu na tržištima jugoistočne Europe, a agencijama je odlična prilika da se predstave postojećim i potencijalnim klijentima iz cijele regije. "

Balcannes Yellow Pages pokrenut je u sklopu Balcannesa –  revije najboljih reklamnih agencija iz regije, koja će se održati na predstojećem Weekend Media Festivalu u Rovinju. BalCannes Yellow Pages aktivan je cijele godine i uključuje samo radove i agencije prijavljene na BalCannes reviju.

Više informacija možete pronaći na www.balcannes.com.

Komentirajte prvi

New Report

Close